• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Spännande! Nu kom hyrbilen så nu ska jag dra mot östligare nejder! vi höres kära vänner!

• fru AM

Hej alla i nya tråden (ny för mig alltså). vickan: Har också en bad-kläddag. ska träffa min advokat och min revisor idag så jag måste vara lite presentabel samtidigt som Livia (11månadersdottern) ska med så jag måste vara litegrann beredd på att bolla runt med henen och hennes kladdiga kex också. Lägg till detta novembergrön hy och trist hår. Man känner sig inte på topp alla dagar!

• viktualia

AM - nu har jag fått på mig kläder, är inte nöjd men nu får jag ge mig. HATA "bäd kläddagar"!!!
    Hoppas du också lyckas lite lagom!

*kramar om*

• fru AM

Kram tillbaka. Det ska nog ordna sig. En kavaj utanpå kan rädda det mesta ...

• MuffinsTönt

Asså! Jag har också en bad day.

• Zozo

HJÄLP! Jag har precis plockat ut min spiral (nja, inte själv da) !!!!! *darr darr*
    Och förresten sa papekade min barnmorska att det absolut inte skulle skada att halla igen pa vad man äter under den eventuella graviditeten i mitt fall, sa länge man äter vettigt.

EN bad klädday?? Jag ska vara på mässa i fyra dagar nästa vecka och har INGET att ta pa mig!

Giraffpuma var det ju!!! hej och välkommen!

• MuffinsTönt

För mig är det tvärtom. Letar lite grann efter ett nytt/alternativ skydd. Kom på i helgen att det är bara EN byxa jag kan få på mig utan att behöva dra in magen. *suuuck*

• fru AM
    MuffinsTönt skrev 2007-11-06 11:41:31 följande:
    För mig är det tvärtom. Letar lite grann efter ett nytt/alternativ skydd. Kom på i helgen att det är bara EN byxa jag kan få på mig utan att behöva dra in magen. *suuuck*
    Är det nytt preventivmedel du letar? Kan tipsa om P-ringen Nuvaring i såna fall (om du tycker det är OK med hormonskydd) Det bästa jag haft!
  • Zozo

Och jag om kopparspiral - det df. bästa JAG har haft. Men det är sa HIMLA individuellt.. sa det är svart att tipsa. Jag haller mig borta fran hormonpreparat eftersom jag haft mkt daliga erfarenheter av det. Men det är ocksa individuellt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!