• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Zozo - kära NÅN! Jag är impad!! Svärmor avslöjade svärfars och hennes önskningar i helgen men det är det närmaste jag har kommit julklappsshopping....

• Zozo

Hmmm, men vi tänkte vara smarta och skicka med julklapparna hem med svärisarnas bil när de kommer och hälsar pa om tva veckor. Sa slipper vi släpa dem pa tag nästa gang vi aker dit.

• viktualia

åhååå då förstår jag... ändå impad!
    Kanske det man skulle göra den kommande, mycket lugna helgen....

• Telemarkgrrl

Jag är också djupt impad! Jag brukar vara ute tidigt med julklapparna men dom senaste åren har det blivit senare och senare. I år kan jag gott tänka mig att strunta i det helt.

Var bor dina svärföräldrar, Zozo? (behövs ju förstås inte svaras på om det känns hemligt! )

• Zozo

Telis; jag har ocksa blivit senare och senare (förr var jag känd för att börja i augusti..) men det blir sa stressigt och hafsigt och jag bara liksom tar nagonting för att det ska sa vara. Jag tycker det är KUL att ge julklappar när man har hittat ngt som känns rätt för just den personen.

Mina svärföräldrar bor i en liten hala mellan Tours och Le Mans, vâster om Paris. Ganska langt att köra för var del, sa det är lättare med taget.

Jag var faktiskt lite impad jag med; i synnerhet med tanke pa att vi köpte alla julklapparna pa ca tva timmar! (Besöket hos makens kollega var väldigt trevligt och drog ut pa tiden och sedan skulle vi absolut sta och stirra pa 15 för mig absolut likadana flat screen tv i en timme..)

• Oms

Idag har jag lunchat m några ifrån "den andra tråden" det var jättetrevligt men shit vad tiden går fort...

julklappar är ngt som jag för en gångs skull inte behöver fundera på så mkt... vi ger bara till våra egna barn i vår familj - blir alldeles för många annars - och sen ngt symboliskt för 200kr till en utlottad vuxen till annandag jul (min bror sätter ihop ngt system som väljer vem man ska köpa till och få av).

dottern är klar, där har vi köpt en en rosa samsung digitalkamera och det gjorde vi redan i september då vi storhandlade på expert ändå så det känns jätteskönt att vara klar med det - i dec är det ju inte läge för oss att börja leta paket då vi har en bebis som inte ska vara ute i folksamlignar pga infektionsrisken (RS-viruset är som mest aktivt i dec- feb och då råder man alla m spädbarn att hålla sig ifrån folksamlingar och sjuka människor vilket är vettigt, RS-virus är vanlgit oh slutar ofta m akut sjukhusvård, dropp och hela kittet för spädbarn har man otur så dör barnet tom...)

nu ska jag jobba på!

• viktualia

hm... här sitter jag och jobbar... ingen större fart på BT idag.. hm... kanske bra så jag blir FÄRDIG nån gång.. ehum....

• fru AM

Men är det här ni hänger - Viktualia och Oms och Telis! Undrade just var ni var någonstans

Nu ska jag gå och laga lite nödföda = köttfärssås (är galet trött på köttfärs just nu men övriga familjen verkar aldrig få nog)

Tittar nog in här imorgon igen - verkar vara mer fart i denna tråd just nu. Måste man presentera sig på något sätt?

• MuffinsTönt

Tjena Fru AM
    Känner igen dig från granntråden. *skakar hand* Kul att ses!

Nu ska jag hem, varit så seg idag. Ju tidigare jag blir färdig, desto tidigare slutar jag,typ. Att jag aldrig fattar!

• Zozo

Hejsan AM! Granntraden är det gravtraden det??

Jojomensan hâr maste man presentera sig, annars kommer tradpolisen och tar en. - VIIIIICKAN! Jag hittar inte enkäten...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!