• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Hejsan!

Jag är alldeles snurrig nu.. Igår låg vi o pratade om allt. Plötsligt kom vi in på framtiden me villa o barn o bröllop Det värsta (/bästa?) var att jag verkligen såg allt det där framför mig. En röd stuga me stor trädgård o hammock o en massa ungar springandes. Och en himmelsblå brevlåda me "familjen "Grabben". Va kom dessa ideer ifrån?
    Som sagt, jag fattar ingeting!

Gissa vem som var mest chockad.

• MuffinsTönt

anne på grönkulla skrev 2007-11-04 04:08:38 följande:

olala! Ze lööövvv böööögggg! Du hänger fär mycket på BT, muffins, det smittar!
    Bög? Nä, Grabben är ingen bög, 100% straigt!
    Men du har rätt, jag hänger alldeles för mkt på BT,men bara här.
  • MrsO

PUST, har hjälpt lillebror att flytta - det var svettigt!!! Då har man iaf lyckast göra sig av med några av alla kalorier man har stoppat sig under helgen...

• viktualia

Pip!

åter vid datorn.

Maken och jag har ännu en gång haft djup diskussion om garageeländet. Fakta: Smalt garage, bred bil, Vickan är dålig på att köra bil eftersom jag just tagit körkort.
    För allas nerver: jag har gett upp att öva in- och utkörning i vårt garage. Det är orimligt och leder bara till att jag känner mig som en idiot och maken får psykbryt för att han blir så nervös över att jag ska paja lacken. *PUST OCH STÅNK*

HATA smala garagehelveten!!!

• viktualia

Godmorgon!

Garagehistorien får ev sin fortsättning i att vi skaffar en parkeringsplats så att jag har nånstans att göra av bilen.... ska fundera på det... en plats kostar 80 spänn i månaden så det är ju inte pengar det handlar om...

• MuffinsTönt

Gomorrn brudar!

Var på en mysig Fars Dag middag. En vecka för tidigt iofs. Ny dag, ny vecka, ny månad med nya fantastiska resultat.
    *japp, fortfarande på små rosa moln*
    Vi hörs!

• Zozo

Ah! Vi har fixat hälften (nästan) av julklapparna i helgen! *stolt*

Det blev en ny parfym och en värmeljusstake till lillebror. En lyxig ansiktskräm enligt beställning till mamma.
    Maken syster fick ett fint tallriksset. Hans mamma en pack med Vivaldis ALLA verk typ. Hans pappa en bilradio.

Jag funderar pa en ny morgonrock at pappa. At äldste systersonen ska jag försöka fa tag pa en san där grym dekorationsdrake som han älskar. De tva andra pojkarna, syster och Fd svagern vet jag inte ännu.. Ja sa saknar vi makens bror ocksa.. men det känns som en lättnad att ha hittat en del iaf. Förra aret blev det inte alls särskil bra och sa himla stressigt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!