• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

ojoj!!!

Tjeeeeeeeeeeeeeena AM!

Jag tror minsann att du presenterat dig en gång i forntiden här... men vill du så får du göra om det!

ålder
    längd
    skostorlek
    landsände
    sysselsättning/bransch
    status på bröllopsfronten
    vilket djur är du

• fru AM

Ja jag har faktiskt presenterat mig en gång för länge sen men sen tappade jag bort er ... Nu är jag här igen:
    ålder: 38
    längd: 184
    skostorlek: 40
    landsände: Stockholm
    sysselsättning/bransch: webbredaktör/copy writer (fast jag ska byta karriär efter mammaledigheten)
    status på bröllopsfronten: Nygift! (sept-07)
    vilket djur är du: (Detta kommer jag ihåg från min förra presentation) Giraffpuma

Hejhej! Eftersom jag är förtjust i OT-inlägg på granntråden (grav.tråden) så är det kanske här jag hör hemma!?

• viktualia

AM - fniss fniss.. som sagt kommer jag ihåg att du presenterat dig förut.. men det var en hel evighet sedan... jag tror faktiskt att det var innan lilla L kom till världen!

Och i den HÄR tråden är allt och inget OT! hihi!

• fru AM

Nej nu måste jag tillbaks till min köttfärssås

Ses!

• Oms

tjenixen AM - just det ja - det var DU som var en giraffpuma välkommen tillbaka!

iböland skriver vi på som sjutton här inne o ibladn är det ltie mer stiltje dock finns det INGET som är OT så skriv på du bara - får se om vi itne lyckas få till en trådfest nu på fredag - gravid om man e så kan man väl iaf roa sig virtuellt

eller vad säger ni andra - trdåfest var ett tag sen va?

Nä, nu ska jag jobba vidare....

förresten nu har det gått ngn vecka sen Sis kikade in sist - vart håller hon hus månne? och matskedsgumman - bör inte hon vare hemma ifrån sin resa snart?

• viktualia

måste bara bladdra lite...

1. Jag jobbade 9 till 9 idag. Blärk på sånt!

2. Jag ska på konstig utflykt imorgon - heja på mig för att jag ska klara av att köra bil långt och ensam och att jag ska klara av att hålla tråden under en timmas föreläsning.. gulp.

3. Jag har världens sötaste killkompisar! Två av dem hade diskuterat att det var länge sedan de fick dricka öl tillsammans med mig... åååå de är så BRA!! *Vickan surar över att jag inte bor närmare alla vännerna, för tusende gången* Så ser ni Vickan på vift i Sthlmsnatten tillsammans med de två E:na så vet ni... det är ingen fara.. det är bara tre galningar på nya upptåg... hihi!
    (kanske minns ni historien från i våras om mig på vift i Sthlmsnatten iförd långklänning och de två E:na i jeans och skjorta... *garvar fortfarande åt detta*)

• Oms

Vickan - jag jobbade lika länge som dig idag dvs 12 timmar fast då inkluderar jag min lunchdejt oxå (fast o andra sidan inga andra pauser under dagen) jag gillar att jobba maratonpass, får mkt gjort och då känner jag mig nöjd, men man klarar inte så många sådan på raken så man måste planera in dem.
    resten av veckan ser ungefär likadan ut dessútom är jag förkyld och helt sänkt hoppas jag inte får feber för då raserar mina planer totalt...

imorgon har jag en kort dag sen ska jag till DS och träffa en Bm 14.30 och sen springa en massa ärenden på stan innan jag ska hem och laga mat, vika tvätt, ta ut dotterns flätor o sätta henne i badet o samtidigt förhöra på läxa...

så på onsdag måste jag ta det lite lugnare för att orka och det har jag planerat in, ska bara jobba till 5 o sen till posten o hämta ut litesaker o hem och ta det klugnt till 7 eller så - skönt!

sen på torsdag är det till o jobba sent igen 10-12 timmar ngt sånt och på fredag ska vi till BM på fm sen efter jobbet åka m dottern till hennes pappa och sen hem o ta emot en gäst som kommer ifrån sundsvall och ska stanna hela helgen. Är jag frisk ska vi ut på klubb o dansa - man får passa på edan man ff orakar o har tid - om 1 månad är det för sent

på lördag ska jag på julpysselfika hos en FL kompis - det ska bli trevligt! sen hem o ta det lungt på kvällen *längtar*

söndag har jag inga planer me än att hämta dottern - det tar iofs 3½ timme att åka tur o retur men man kan läsa en tidning eller ngt på tåget - rätt så skönt faktiskt.

vilket perspektiv man får när man skriver ned´sin vecka såhär - ser ju onekligen ut som om jag skulle behöva trappa ned nu snart - hoppas morgondagens besök hos BM ger mig besked om hur det blir m förlossningen så att jag vet från när jag ska ta ledigt ifrån jobbet, det är riktigt stressande att inte veta det faktiskt, alla frågar o vill ha besked som jag inte kan ge - och den som verkligen behöver veta det är just jag...

jaja, var bara tvungen att beklaga mig lite...nu ska jag logga ut härifrån och fullfölja min traderaaktion innan jag "call it a night"

• viktualia

Godmorgon!

Omsan - hm... jaaa det där med lagom tempo är svårt, din veckoplanering låter intensiv, men samtidigt är det ju inte lätt att lägga sig platt heller... Så jag hoppas att du har kraft till det du vill göra!

Själv - har jag ännu en "bad kläddag" - dvs jag vet inte vad jag ska ha på mig... ska träffa en massa höjdare och är inte nöjd med något... *suckar*

• MuffinsTönt

Gomorrn! Har en jag-håller-på-bli-sjuk känsla. Blääää! Är hemma nu på förmiddan. Ska åka in till skolan så fort jag orkar. Måste fixa det sista. Imorrn ska nog jag ta ledigt. Om det blir värr asså.

Hoppas din utflykt blir bra Vickan!!

Oms
    Kör inte slut på dig själv nu. Annars låter spännande!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!