Vickan - jag jobbade lika länge som dig idag dvs 12 timmar fast då inkluderar jag min lunchdejt oxå (fast o andra sidan inga andra pauser under dagen)
jag gillar att jobba maratonpass, får mkt gjort och då känner jag mig nöjd, men man klarar inte så många sådan på raken så man måste planera in dem.
resten av veckan ser ungefär likadan ut dessútom är jag förkyld och helt sänkt hoppas jag inte får feber för då raserar mina planer totalt...
imorgon har jag en kort dag sen ska jag till DS och träffa en Bm 14.30 och sen springa en massa ärenden på stan innan jag ska hem och laga mat, vika tvätt, ta ut dotterns flätor o sätta henne i badet o samtidigt förhöra på läxa...
så på onsdag måste jag ta det lite lugnare för att orka och det har jag planerat in, ska bara jobba till 5 o sen till posten o hämta ut litesaker o hem och ta det klugnt till 7 eller så - skönt!
sen på torsdag är det till o jobba sent igen 10-12 timmar ngt sånt och på fredag ska vi till BM på fm sen efter jobbet åka m dottern till hennes pappa och sen hem o ta emot en gäst som kommer ifrån sundsvall och ska stanna hela helgen. Är jag frisk ska vi ut på klubb o dansa - man får passa på edan man ff orakar o har tid - om 1 månad är det för sent
på lördag ska jag på julpysselfika hos en FL kompis - det ska bli trevligt! sen hem o ta det lungt på kvällen *längtar*
söndag har jag inga planer me än att hämta dottern - det tar iofs 3½ timme att åka tur o retur men man kan läsa en tidning eller ngt på tåget - rätt så skönt faktiskt.
vilket perspektiv man får när man skriver ned´sin vecka såhär - ser ju onekligen ut som om jag skulle behöva trappa ned nu snart - hoppas morgondagens besök hos BM ger mig besked om hur det blir m förlossningen så att jag vet från när jag ska ta ledigt ifrån jobbet, det är riktigt stressande att inte veta det faktiskt, alla frågar o vill ha besked som jag inte kan ge - och den som verkligen behöver veta det är just jag...
jaja, var bara tvungen att beklaga mig lite...nu ska jag logga ut härifrån och fullfölja min traderaaktion innan jag "call it a night"