• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Telis.. Mmm men den sag sa sliten ut.. Ar ju lite trist attge bort.

• MrsO

vad önskar du dig i julklapp?
    * vila, lugn och ro ... och en locktång!
    vad åt du till lunch?
    * köttfärspaj
    senaste shoppingfyndet?
    * svart blus
    senaste köpta pynt/pinal/växt hem?
    * soffa
    just nu skulle jag.....
    * vilja åka bort över helgen
    den här låten har jag på hjärnan:
    ingen alls, faktiskt

• MrsO

Oj, det var många julklappar Zozo... har inga bra uppslag, tyvärr... Själv brukar jag inte ens börja tänka på julklappar förns efter lucia!

• viktualia

Zozo - *garvar glatt* jag minns minsann att du skrev samma lista förra året.. hihihihi.... och det vid den här tiden eftersom ni skulle på långresa sen.. får grubbla och ev återkomma!

Shoppingfynd - jaaaa VILKEN shoppingtur!!! ujuj! Här är resultatet (förutom att min plånka är tunnare): en handväska, ett halsband, en snygg kofta från Esprit, ett par byxor i STORLEK 40 FATTAR NI ALLTSÅ!!!!!!!!!!, sulor till ett par skor + ekoschampo, balsam, deo och rengöringskräm! tjohoo!! och så blev det lite shoppingmat ovanpå allt, för när kollegan och jag klarat av detta (plus div fynd till henne) var vi svinhungriga.... en ljuvlig pasta och sen är Vickan i sjunde himlen... ha ha ha... (Vickans make har ägnat kvällen åt att tvätta kläder och tackar nu nej till vitlöksosande pussar... hihihi)

• Telemarkgrrl

Sorry Zozo, kollade visst inte så noga.Blushing 5

• MuffinsTönt

Gomorrn!!!

Det var superdupertruper härig o mysig middag. Alltid kul när vi (grabben o jag) för en gång skull umgås med min familj.

Om ni har vägarna förbi Gbg, prova gärna Restaurang Frågetecknet. Det finns ju förstås andra som e goare men värt att prova om ni är nära statsbiblioeteket o konserthuset.

• viktualia

Muffins - Frågetecknet har jag varit och ätit på flera gånger! Minns det också som att det var god mat!

Godmorgon allihop!

Vickan strålar fortfarande av lycka över att ha köpt byxor i stl 40!!!

• viktualia

Tack!

*tjoooar glatt omkring*

Nu är det torsdag och till helgen ska jag faktiskt till Gbgtrakten, det är dags att hälsa på sväronen. Hoppas få träffa lite annat trevligt folk också, men inga tydliga planer än. Fast just nu känns alternativet att sitta ute i skogen hos sväronen rätt najs det med!

• MuffinsTönt

*muffin funderar lite till* Storlek 40... e dt Large? men då är du ju superslank o smal o fin o allt.
    High Five

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!