• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Njae sockerbullen.. Det hade kanske varit liite att ta i.. man skulle väl bli av med en arm eller nat da...

• MrsO

hej tjejer!

jag har faktiskt oxå gått med i VK. Hittills har det väl gått sådär, har iaf gått ner ngt kg. Tycker det är svårt att äta vettigt när maken inte riktigt vill haka på. Men jag har iaf kommit igång med träningen (igen) så det känns positivt, det väger ju upp lite av att maten inte blir så supernyttig.

Jag tycker du ska vara stolt Vickan som har gått ned så mkt!!! De sista kilona tar tid, och et är frustrerande, men du kommer klara det!!!

• viktualia

MrsO - jag är stolt och glad och det är hemskt skönt att vara smalare... och välkommen till VK-gänget! Jag heter Tjorven och reggade mig 6/5 (det finns flera Tjorven där). Vinka förbi om du vill!

... och som sagt är jag trött på bantning och att de sista kilona sitter hårt. Idag lyckades jag gå på cirkelträning på lunchen, shittans vad jobbigt det var!!! Bra!

• MrsO

Visst är det skönt när man väl kommer iväg o tränar? Bra jobbat!

• viktualia

MrsO - jaaa och om det fortsätter så kommer jag vara en av mina kollegor en stor tjänst skyldig - det är nämligen kollegan L som TJATAR på mig att följa med och träna!!!

• MuffinsTönt

Åh! Va jag saknar den där känslan, "jag har tränat o det var kul!". Nu är jag mest uttråkad o har träningsvärk i 2 dagar. Då menar jag verkligen ALL slags träning.

Får komma på ngt snabbt!

• viktualia

Godmorgon allihop!

jag har bara lite träningsvärk! det är bra. är mest sovande och det är dåligt. ska på shoppingtur i eftermiddag och det är bra!

• Zozo

Zzzzzz... f'n! Jag lyckas inte ta igen sovandet..

Och VARFÖR är jag själv pa jobb idag?? Vi borde vara flera här.. Det är vâl inte helg idag??? *snurr snurr*

• MuffinsTönt

Morrn! Är bara 2h senare än vad jag planerade. Idag måste jag gå tidigt. Arggh! Stress, stress, stress!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!