• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Oms

Grattis Vickan och Anne - låter som om ni båda är nöjda!

Muffins - fint drag av dig, killar bruakr uppskatta blommor väldigt mkt, vilket jag tror beror på att de får det så sällan.

själv har jag varit på födelsedagskalas/fest i lördags m utgång till klubb efteråt. Men det var inget roligt på klubben så efter att ha dansat i 2 timmar så sa vi tack o hej och gick en timma före stängning dvs redan kl 2! själva festen var däremot rolig, jag kände ca 30% av dem som var där medan övriga var nya bekantskaper men efter bara ngn timme kände jag alla - haha, det är kul att ha den förmågan att folk öppnar sig för en

min graviditet och runda mage och fylliga bröst var temat för kvällen, alla skulle klappa och känna (på magen då ) och de tyckte jag var så vacker vilket fick min man att le med hela ansiktet! det var lite kul att få alla komplimanger för man känner sig inte vacker när man är höggravid! iofs var jag nöjd m min outfit och sminkning o så men ändå...

sen satt jag där o höll låda och pratade såväl graviditeter och barnuppfostran och jobb och Gambia och... av ngn anledning blev det en frågestund och jag svarade glatt på frågorna, haha det visade sig att jag var äldst och hade mest erfarenhet i alla de olika ämnena som togs upp av ngn anledning - efter en stund så kände jag mig som om jag var 90 och berättade om hur man lever livet levande medan en skara på 15 barn lyssnade noggrant, haha

maken såg mer o mer road ut och sa efteråt att "du kan verkligen ta över en hel fest - vilken karisma och utstrålning du har" *behöver jag säga att jag slickade i mig berömet på nolltid - som sagt som höggravid e detta ingen självklarhet*

sen igår var jag rätt så trött så det blev bara tvättstuga (7 maskiner), matlagning ( 3 timmar - gambisk gryta) och städning av lgh i 2 timmar - men det var skönt att vara hemma o pyssla!

idag ska maken börja fixa m bebisrummet, han ska riva tapet, och spackla o så - jag kommer att jobba sent och dottern e ju hos pappa så veckan ser lovande ut i jobbsynpunkt för oss båda!

nu e det lunch!

• viktualia

här har världen rasat samman lite lagom... påminnelseenkäten som skickades förra veckan var feltryckt och de viktigaste frågorna saknades... gaaaaaaaaaaaaaaaa vad pinsamt att höra av sig till folk som redan svarat på enkätet och säga oooops det blev fel...

vill bara gå hem. USCH!

felet var tryckeriets, men ändå....

blääääääääääääääääääääää

• viktualia

usch.. det är så hemskt att jag bara mår dåligt... jag som redan låg efter över tre arbetsdagar.. .näeeee...

deppigt VÄRRE!

• MuffinsTönt

usch! Fy va hemsk!!! *tröstkram till Vickan*

Själv har jag mensvärk a la Hagrid. Blää när man ska va hurtig.

Oms
    Jag tycker att just gravida kvinnor ser så söta ut. Lite svårt att förklara.

• MuffinsTönt

usch! Fy va hemsk!!! *tröstkram till Vickan*

Själv har jag mensvärk a la Hagrid. Blää när man ska va hurtig.

Oms
    Jag tycker att just gravida kvinnor ser så söta ut. Lite svårt att förklara.

• viktualia

tack för kramen, Muffins! Skickar en tillbaka och hoppas att mensvärken är lite snällare mot dig!!

• MuffinsTönt
    Giggle 3

Nu för tiden anv jag visst ordet "hurtig" till allt.
  • Zozo

Back in business!

Heeej flickor! Nu är jag tbk i Europa, lagom jetlaggad (sov 18 timmar igar, inget inatt) men rätt glad i hagen ända.

Jaha, nu var det bestämt... brrrrr! Vi ska ge oss in pa trefaldighetsvägen vi... *skak i knäna*

Har det hânt nagot här????

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!