• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

ha, du menade inlägg numero 2, erkänn!!!

• nennesjuttioåtta

hur är det Telisgumman? Planerat någon skidtur i år? Jag håller på att lobbar för Borgafjäll, men maken drar i snålsnöret och röstar för Tärnaby/hemavan. Fast om vi inte ska åka många och trängas i en stuga så vill jag bo fiiiint. Jag snålar hellre in på cykeldelar men det tycker han är helt barockt. HAHA!

• nennesjuttioåtta

Men vi båda vill åka till något nytt ställe, så då går Åre med omnejd bort, Hamra, Vemdalen, Sälen och ... ja, vad blir då kvar? Typ resten av Lappland, jomenvisst...

• nennesjuttioåtta

Oms
    vilken vecka är du i? Tiden går så fort! Herreminje

• Telemarkgrrl

Inget planerat förrän två veckors skidåkning i alperna i mars, oooiiiii!!!

Cykeldelar? Vad behöver man mer än en cykel med bromsar och lyse och en pump?!

• nennesjuttioåtta

men vickan, skulle inte ni till Dala-husby? Det är väl inte Dalsland?

Grattis i förskott på bröllopsdagen!

• Telemarkgrrl

Både Borgafjäll och Hemavan låter najs! Hemsedal då?

• Telemarkgrrl

Nenne, Vickan är på jobb i Dalsland idag. Imorgon ska hon till Dala-husby och fira bröllopsdagen.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!