• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Tror du att jag kan skicka den till svenska ambassaden i Australien
    Så någon öppnar paketet, menar jag. Det är liksom så sorgligt att tänka sig att ingen ÖPPNAR, vet du

• Telemarkgrrl

Hahahaaaa, vad är det där för fördomar du har, Sis?! Svenskar är pålitliga och öppnar alltid sin post men dom där australiensarna kan man inte lita på eller?

• viktualia

Godmorgonkramen!

Här är det mellanlandning på mitt kontor - SHIT vad jag ligger efter här... och snart avfärd mot ett exotiskt resmål i väster... Dalsland here I come!

Sis - men jag har ju redan tipsat om att du ska släppa ut spindelstackarn i källarn!!! jöööööööööööööööö

• Telemarkgrrl

Vickan, du är komplett GALEN!!! VARFÖR skulle man släppa ut en stor spindel i SIN EGEN källare?? För att man vill att den ska lägga ägg och ta med sig sina artontusen små barn in i lägenheten igen?!

• viktualia

Näpp! Jag är inte galen! jag har blivit djurvän en stund... SÅ DET SÅ för om man släpper ut spindeln ute så lär den döööööööööööö av kyla och därför får man inte göra så ALLTSÅ... men Sis kan väl i och för sig springa över till grannhuset och släppa ut den

- allt sagt med Lotta på Bråkmakarröst

• Telemarkgrrl

Så kallt är det faktiskt inte nu. Han skulle ha gott om tid att själv leta upp någon annans källare.

• MuffinsTönt

Haha! Gomorgon Ladies. Inte ens halv 10 o ni kacklar för fullt!

Nä... jag ska Återgå (får man säga så Fröken Viktualia? )till mitt labbande. *imorrn e det helg, imorrn e det helg*

• Sister of the Night
    Telemarkgrrl skrev 2007-10-26 09:01:44 följande:
    Hahahaaaa, vad är det där för fördomar du har, Sis?! Svenskar är pålitliga och öppnar alltid sin post men dom där australiensarna kan man inte lita på eller?
    Så menade jag inte alls!!! *olycklig*
    Näääää, jag menade bara att NÅN måste ju öppna, å jag KÄNNER ingen i Australien, och då kändes liksom Svenska ambassadenrätt. För Australien lär ju inte ha nån ambassad i sitt eget land, am I right or WHAT??
  • Sister of the Night
    viktualia skrev 2007-10-26 09:06:28 följande:
    Godmorgonkramen!Här är det mellanlandning på mitt kontor - SHIT vad jag ligger efter här... och snart avfärd mot ett exotiskt resmål i väster... Dalsland here I come!Sis - men jag har ju redan tipsat om att du ska släppa ut spindelstackarn i källarn!!! jöööööööööööööööö
    Jooo, jag minns det. men vi har inga källarfönster här, och allt levande behöver väl dagsljus -om jag inte misstagit mig? Därför!
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!