• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

Hmm, det är nog svårt, Muffins!

Ms K skulle ju till Kroatien och flytta till Wien så hon har nog fullt upp. Men jag hoppas verkligen att hon hittar tillbaka till oss så småningom!

• MuffinsTönt

Näää! Finns det inget hopp?!?! *buhuhuh*

Näää igen! Ska Msk FLYTTA? Trodde hon var där på semester?!?

• Telemarkgrrl

Är det själva metallen som har gått rakt eller är det två delar som har lossnat från varandra?

Först skulle hon på semester, sen skulle hon flytta.

• MuffinsTönt

Har fått det förklarat för mig att det är spetsen som har gått av och hela klämman är gjord av metall. Det är inte nån skruv som har lossnat.

Aha! Jag trodde hon skulle semestra i Wien. Snurrigt!

• viktualia

Matskedsgummans karl har sin fasta punkt i Wien, därav att hon är där under en längre period.

• MuffinsTönt

Dem har nog mkt att igen. På alla sätt och vis.
    Då är BT inget man tänker i första hand. Otroligt men sant!

Jaja... hon kommer la snart. Annars får vi ta helikoptern o flyga ner.

• Linda o Jonny

anne på grönkulla skrev 2007-10-24 18:25:30 följande:

stackare. jag har en teori om att magsjuka är som baksmälla - att med åren så tar det längre tid att återhämta sig... !
    Ha ha den gillar jag !
  • Linda o Jonny

Jag har bestämmt hur jag ska göra med jobbet nu i alla fall. Efter en sömnlös natt...

Får jag inga svar i dag så kommer jag att säga upp mig med omedelbar verkan och uttrycka mig typ så här.

Jag kommer nu att göra er en tjänst genom att säga upp mig med omedelbar verkan.

De driver ju bara med oss o jag vill inte jobba för ett företag som jag tror tvättar pengar...
    Eftersom vad jag har sett här så borde detta ha gått i konkurs för flera år sedan!

Det är ju det de vill. Vi har inte fått svar på någonting sedan våran chef slutade för 2 månader sedan...
    Jag har även ringt till facket och har dem på min sida.
    Jag tror inte att jag kommer att vara helt arbetslös när jag kommer tillbaka från min mammaledighet utan tror att jag kan hanka mig fram på olika vikarie jobb tills jag hittar något annat om inte det nya företaget kan ta tillbaka mig och då ge mig en fast tjänst.

Vilket jag får hoppas på.
    Jag orkar inte sitta här längre i alla fall o jag tror att jag gör mig själv en tjänst...

Önska mig lycka till i dag kommer nog o hänga här i dag en hel del.
    Det kan ju bli min sissta dag..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!