• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

jag köper den teorin rakt av!

segt som attan! har just fått i mig kvällsmat och magen fortsätter "underhålla" mig..

• MuffinsTönt

*vinkar*

Är så seg o har inget vettigt att skriva!

• viktualia

Näee det tror jag verkligen inte!

Just nu suckar jag över hur ostrategiska och naiva en del bekanta är, de bloggar öppet om saker de borde hålla käften om... hm......

• MuffinsTönt

HAHAHA! Tydligen inte, för ni har just skrivit tre inlägg om just ingeting.

Förresten, ÄR Msk bortlöst försvunnen? Nää.. jag menar hopplöst försvunnen? Eller äh, ni vet va jag menar!

• MuffinsTönt

Sjutton också! Jag har ställt en frgåa i tipstråden, men där så snackar dem o tipsar om bröllop o sånt. *fnyyyys*

Så därför tänekr jag fråga er ist! Har en hårklämma som man kan klämma fast håret efter har virrat upp det därbak. Nu har spetsen gått av. SÅ min fråga, finns det ngt lim som sätter ihop metall eller har ni ngt tips på hur jag kan få den hel igen? Förmodligen kan den inte användas mer men jag vill gäran ha den som prydnad, ett minne.

• viktualia

Muffins - jag är skeptiskt till att det blir snyggt om du lagar den, ens med bra lim....

Jaa Matskedsgumman har nog förvillat sig in i nån wienerschnizel och tar sig inte loss...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!