• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Åhh! Jag är verkligen slö idag. Finns det inget sätt o få upp abetsviljan o smidighet. Känner mig just nu som en kossa. Inte hjälper det att byxorna sitter tight som fasen. *muuuuh*

• Sister of the Night

Trösta dig, muffinsgeek. Du äri gott sällskap! Omsan som ser dubbelt, Vickan som returnerar allt hon stoppar i sig och jag själv grymtar mig genom tillvaron med en hotfull halsinfluensa i bakgrunden.
    Det är med andra ord bara rätt att du också får lida lite ;-D)

• Linda o Jonny

Vilken härlig stämning det var här inne då !

Jag har sovit på arbetstid en timme nu men jag är fortfarande så j.. tröttt...

Men jag är rätt så duktig att somna med fötterna på en stolpe i en fotölj. eller vad säger ni ?

• Sister of the Night

Linda o Jonny

Hahaha, ja, tydligen!!

• Linda o Jonny

Någon som har förslag på vad jag ska hitta på nu då ??
    Har inget att göra förutom att vakta telefonen i går ringde det 1 samtal...

• Linda o Jonny
    viktualia skrev 2007-10-23 12:20:59 följande:
    Sis - utan att grotta ner mig i spydetaljer kan jag avslöja att alcogelen använts till mer än handdesinfektion.... toan tex! Det ligger ju minst lika mycket i MITT intresse att maken inte blir sjuk... vi ska ju på gourmetweekend till helgen och fira 1 åring bröllopsdag!
    Gud vad roligt !
    Mindre roligt att du inte mår bra !
    Men det går nog över snart du mådde ju lite bättre i dag ju !
  • Oms

syster yster - jajamensan nu e det inte långt kvar! lite häftigt faktiskt! beroende på valet av födelsesätt så är det mellan 5-7 veckor kvar! helt otroligt vad tiden har gått fort *fast nu börjar den gå mer långsamt...*

nu börjar man känna sig lite tung och otymplig, de är ett helt projekt att klippa naglarna och klä på sig strumpor och om jag tappar ngt på golvet då får det ligga om det inte är i vägen eller att jag måste ha det jag tappat

• viktualia

Jopp! Nu pågår lunchtillagning lite lagom sent här, ska försöker klämma i mig lite quinoa och kyckling. Hoppas mest av allt att maken slipper den här åkomman, då kommer vi iväg till helgen.

Idag har jag mest sovit och lite suttit här, stannar nog hemma från jobbet imorgon också men kommer nog lyckas jobba lite då. För er som inte är så insatta i min värld: Jag har ett jobb där jag kan välja om jag ska vara på plats eller hemma. Och jobbar jag inte en dag, betyder det bara att jag måste jobba in den tiden senare..

• MuffinsTönt

Nu är jag färdig. Är så trött att jag orkar inte ens packa ihop o gå hem. Vad gör man då?!?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!