• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Lady o Lufsen

hej alla sjuka, friska, glada, sorgsna, planerande, arbetande...och så vidare-brudar!
    Mår nu lite bättre men är inte helt bra!
    Krya på er alla sjuka, jobba på alla arbetande och skratta alla glada!!!

SISTER: Blir det nå´n mail, eller??? Väntar med spänning!!

• viktualia

Sis - det suraste var ju att jag blev sjuk på jobbet så att jag kan ha smittat rätt många där... hemskt, men inget att göra något åt. Maken håller sig lite på behörigt avstånd och vi båda använder alcogel när vi tvättat händerna...

Har just satt i mig lite glass men är varken hungrig eller pigg. Ingen matlust är verkligen sjukdomstecken här.... *suck*

• Sister of the Night

Vicks - Jaha du ja. *ser viktig ut* Då kan du ge dig på att dina arbetskollegor kommer att skicka ett träsktroll på dig nästa gång du visar dig *mmmm-hm!!*

Alkogel i kräksjuketider är slugt. En anna hit är att spruta alkogelens polare ytdesinfektion i talettskålen efter att bacillspridaren suttit på dass. Samt att alltid alltid spola med stängt lock (har läst någonstans att alla snuskiga baciller i avföringen sprids rätt friskt i luften vid spolning *här skulle jag bifoga en äcklad smiley om jag hade nån*.)

• Sister of the Night

L&L

Mejl var det ja!! *får sån där "ajfan-jag-hade-ju-lovat"-ångest* Det ska bli!! *ställer sig i en någorlunda stilig givakt*

• viktualia

Sis - utan att grotta ner mig i spydetaljer kan jag avslöja att alcogelen använts till mer än handdesinfektion.... toan tex! Det ligger ju minst lika mycket i MITT intresse att maken inte blir sjuk... vi ska ju på gourmetweekend till helgen och fira 1 åring bröllopsdag!

• Sister of the Night

hehehe... det väljer jag att tolka som att du druckit av den också

• Sister of the Night

I helgen...?!? Shit! I dubbel bemärkelse....!

• viktualia

Sister of the Night skrev 2007-10-23 12:31:15 följande:

I helgen...?!? Shit! I dubbel bemärkelse....!
    Sis - fnissar ... det är skoj att du är på krigsstigen, synd att jag är för trött för att komma med dräpande motkommentarer..
  • Sister of the Night

Åh, du vet man kan ju inte vara på topp jämt *ler konspiratoriskt*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!