• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

J&L
    HAHAHA!!! Jag är en av dem pryda här inne. Faktiskt! Du skulle höra Vickan o de andra.

HAHAHA!!! Du har just räddat min dag!

• Linda o Jonny

Kul att man kan glädja någon !

• Telemarkgrrl

God lunch eller nåt, tjejer!

Här händer det dom mest konstiga sakerna i mitt liv just nu men jag återkommer!

Vickan, skönt att höra att maten börjat stanna där den ska!

På tal om kyla - ska det inte börja snöa snart?! Jag älskar snö! Snowman

• viktualia

Telestubben - snön borde snart vara på väg, förra året kom första snön när vi var på bröllopsresa och dit är det bara en vecka kvar!

Själv får jag maten att stanna men är så orkeslös att jag bara sover eller halvsover här vid datorn..... *suckar*

• MuffinsTönt

Vickan
    E du på jobbet eller jobbar du hemma? Sköt om dig! *kraaam*

• viktualia

Jag är hemma... skulle aldrig orka åka buss i det här skicket... igår var jag till jobbet, men upptäckte kräkeländet först där.

• Sister of the Night
    Telemarkgrrl skrev 2007-10-23 11:15:28 följande:
    God lunch eller nåt, tjejer!Här händer det dom mest konstiga sakerna i mitt liv just nu men jag återkommer! Vickan, skönt att höra att maten börjat stanna där den ska!På tal om kyla - ska det inte börja snöa snart?! Jag älskar snö!
    Snö är bajs
  • Sister of the Night

Muffin

Mmmmm, irish cream latte lät ju mumsigt värre *dregelrand på hakan*

Hahaha, vaddå värst, haha, det är knappast jag själv som kommit på det!! Jag bara vidarebefordrar...... *s*

• Sister of the Night
    viktualia skrev 2007-10-23 11:32:58 följande:
    Jag är hemma... skulle aldrig orka åka buss i det här skicket... igår var jag till jobbet, men upptäckte kräkeländet först där.
    Nej för tusan, sätt dig inte bland folk med den där bacillen uppkrupen i baken!
    Kräksjuka smittar i flera dagar på material som tyg osv. Man ska inte dela med sig av RIKTIGT allt....

*åsså tycker jag synd om dig också, ifall du vill veta*
  • Sister of the Night

OmsisPomsis

Hihi ja det är hopp om livet men helt kry från alla äckliga förkylningsbaciller blir man visst aldrig vid den här tiden! *s*

men Omsan, allvarligt, du måste ju vara VÄLDIGT mycket på väg att få smått, snart....?!?!? (Den saken har jag å min sida tänkt på. Senast när jag och maken lallade runt i en affär där de sålde pyttesmå barnmjukistofflor plötsligt slog det mig - Omsan måste vara SÅÅÅ på gång nu!)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!