• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Linda o Jonny

Nu är jag vrålhungrig igen o i dag blir de yoghurt till lunch !

• viktualia

L&J - inte för att jag riktigt fattar vad som är bökigt i din värld, men jag skickar för säkerhets skull några stärkande cyberkramar!

• Linda o Jonny
    viktualia skrev 2007-10-24 12:46:06 följande:
    L&J - inte för att jag riktigt fattar vad som är bökigt i din värld, men jag skickar för säkerhets skull några stärkande cyberkramar!
    Tack de behövdes !
    de är lite krongligt att förklara!
    det handlar om i fall jag kan få ett annat jobb eller inte innan jag går hem o är mammaledig.
    Men då måste jag få svar i från chefen innan i morgon kl 9 men han har inte avarat mig än o kommer nog inte att göra det heller verkar det som jag har väntat på ett annat svar i 2 månader och frågat varje gång vi pratar i telefonen men jag får bara svaret.
    - du ska få reda på det !
    Sedan händer det ingenting!
  • viktualia

L&J - då är jag lite mer med i gemet! Och då får jag hjälpa till med att hålla tummarna för att chefen ska inse att han ska uppträda lite anständigt och ge vettiga besked!!!

• Linda o Jonny

Ja drömma går ju !
    Skulle vilja åka till honom i morgon och slå näven i bordet!

Men då blir jag väl sparkad igen !
    Det blev jag ju sisst när jag bad om löneförhöjning.

• viktualia

L&J - kära nån, det verkar inte vara något stabilt ställe du jobbar på?!? Och kanske inte stället som följer lagar och regler mest av alla heller - eller? Låter inte som nåt drömställe hur som helst, men jag kan ana att det känns klurigt att hitta något vettigare mitt i en graviditet.... får man fråga vilken bransch du är i?

• Oms

men! Jag har inte hälsat i denna tråd! hur galet är inte det?! var helt säker på det men ser nu att det jag skrev hade jag inte skickat utan det låg kvar i det här fönstret...suck!

i vilket fall så har jag massor av knepiga uppgifter att pyssla med i dag och nu närmast ett 3 timmar långt möte...bläh!

ikväll e det föräldrabarnträff i klassen, det bjuds på uppvisningar och frågelek för oss stackars föräldrar och så ska vi pyssla lite tror jag - det blri nog kul även om jag redan nu känner att jag helst vill hem o sova...ZZzzZZzzZZ e såååå trött! var vaken halva natten för att det kändes som om jag skulel brinna upp - fastän jag var helt iskall på huden - skumt det där!

nä, möte...tjingeling!

• Linda o Jonny
    viktualia skrev 2007-10-24 13:06:51 följande:
    L&J - kära nån, det verkar inte vara något stabilt ställe du jobbar på?!? Och kanske inte stället som följer lagar och regler mest av alla heller - eller? Låter inte som nåt drömställe hur som helst, men jag kan ana att det känns klurigt att hitta något vettigare mitt i en graviditet.... får man fråga vilken bransch du är i?
    Jag jobbar inom metall på ett svarvningsföretag.
    Trodde attt det skulle bli kul detta sålde huset som jag älskade och var redo att sattsa på en kariär i företaget med min sambo.
    Det visade att cheferna ljög o mer eller mindre lurade oss...

Så nu sitter jag här ett år senare o ser tillbaka vad jag har sattsat på detta o de bara skiter i det !

Tex så har de inte betalat in fack avgiften utan använt de pengarna till något annat... Vad vet vi inte men facket är inkopplat men de kan inte göra mer än vi vänta på svar så de e så sjukt alltihopa !
    De skiter i att betala räkningar !
    Eon har skickat brev hit och sagt 2 gånger om att de ska stänga av elen kul va ??
  • viktualia

L&J - oh shit! det var värre än jag trodde! Hoppas att ni kommer ut så helskinnade så möjligt på andra sidan! (fackavgiften betalar åtminstone jag själv, men det är kanske olika i olika system...)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!