• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • snofsan

God morgon själv

hehehdet vart inte så möe städat igår men mitt nya bord har kommit ådet fullkommligt STINKER!!! e de nån som har tips hur man får bort ålig lukt ifrån ettt trä bord?

• Sister of the Night

God morgon på er!

Jag såg just att Vickan råkat ut för kräkis (är det DEN? vinterkräksjukan...? Urrrrk....) Tänkte tipsa om ett gammalt husmorsknep (som ingen säkert kan säga att fungerar, men som "anses" göra det): knapra i dig fem pepparkorn.
    Sådärja!

Det påstås att blåbärssoppa kan vara ett vettigt intag också.
    Du förlorar ju inget på att testa - det enda som händer är att kaskadspyorna blir blodfärgade. Hightime för Draculalekar med andra ord (såhär i Helloweentider och allt, moahahahahaha)

Har ni märkt vad KALLT det börjar bli ute....?

• snofsan

japp de e frost här på balkongen ...

• Linda o Jonny

Har ni märkt vad KALLT det börjar bli ute....?
    [/citat]

Jo tack o här inne på kontoret med jag håller på att hoppa ur stolen här ju måste leta reda på en byggfläkt eller något 13 grader har jag nog här inne....

• Sister of the Night

Ja bläääääääääääääääääääääääääääääääh, jag hatar verkligen kylan

• viktualia

Godmorgon

har ätit frukost dvs rostade mackor och fil, magen är lite ovan vid mat men det verkar som att jag får behålla maten i alla fall. Är hur svag som helst eftersom jag inte ätit ordentligt, men känner mig ändå piggare än igår em....

HATA kräksjukevarianter!!!!

Ska försöka jobba lite, men hm... det verkar hemskt svårt just nu..

• Linda o Jonny
    viktualia skrev 2007-10-23 09:54:37 följande:
    Godmorgonhar ätit frukost dvs rostade mackor och fil, magen är lite ovan vid mat men det verkar som att jag får behålla maten i alla fall. Är hur svag som helst eftersom jag inte ätit ordentligt, men känner mig ändå piggare än igår em....HATA kräksjukevarianter!!!!Ska försöka jobba lite, men hm... det verkar hemskt svårt just nu..
    Skönt att du är lite piggare !!!
  • MuffinsTönt

Gomorrn!!!
    Fick en köldchock när jag gick ut. Fick värma mig med en Irish Cream Latte från Espresso House. *nöjd o belåten*

Sis
    Du ska alltid vara värst. Pepparkorn? Raise Eyebrow

Idag vaknade jag med värsta träningsvärken. Frågan är om det var Fysikenpasset som gav det eller om det var den passet senare på kvällen.

E 1½ timme senare än igår. Där sprack den teorin!

• Oms

Men Sis! se där- du lever! satt o tänkte på dig igår och alla dina djur

hur e läget?

• Linda o Jonny
    MuffinsTönt skrev 2007-10-23 10:30:41 följande:
    Gomorrn!!!Fick en köldchock när jag gick ut. Fick värma mig med en Irish Cream Latte från Espresso House. *nöjd o belåten* SisDu ska alltid vara värst. Pepparkorn? Idag vaknade jag med värsta träningsvärken. Frågan är om det var Fysikenpasset som gav det eller om det var den passet senare på kvällen. E 1½ timme senare än igår. Där sprack den teorin!
    höhöhöh
    Du var ju inte så hämlig av dig !
    Det är ju så jag rodnar här ju !
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!