• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

eller tidigaste, högsta, längsta, tokigaste, smalaste... Jag veet ju självklart att det kanske inte var just det roligaste som någonsin hänt, men kan man inte låta det passera utan att försöka bräcka det med en totalt meningslös historia soom inte heller är "det roligaste" som hänt, EVER!

• MuffinsTönt

Har inte så mkt att tillägga, men svär-förhållanden generellt kan vara "pain in the ass". Jag har en stoor släkt med en massa svärbror/syster/föräldrar. Vilekt oftast leder till olika åsikter. Inte alltid så bra!

• Linda o Jonny

Jag ska väl inte säga så mycket för svärmor är aldrig elak avsiktigt..
    Det bara hoppar ur grodor ur munnen på henne o hon inser inte själv hur elak hon är. Altså så är hon nog en trög blondin Ta inte illa upp nu !
    Som inte rår för det som kommer skutande upp för strupen.

• Oms

ibland är det skönt att ha "svär-släkten" i ett annat land...

good morning girls!

idag är det måndag och jag är trött som vanlgit MEN jag har haft en jätteskön helg m storstädning, genomgång och rensning av HELA källaren, gått igenom mitt bestånd av barnkläder/saker. sen har mamma varit över och vi har långpromenerat i det fina höstvädret.

kort sagt en BRA och oerhört avkopplande helg! härligt!

• Linda o Jonny

Skönt för dig !
    Jag har hunnit att packa upp det sissta och städat förrådet.

• MuffinsTönt

Gomooooorrrgon! Muffins e i kontoret innan 9!

• Oms

men oj Muffins - så tidigt?! vad har den äran?

• MuffinsTönt

Nu ska jag skriva. Måste bara skicka det där innan det slår om till 9.00 Annars ljuger jag ju.

Det var suuuupertrevlig afterwork. Det var längesen ngt sånt hände. För längesen,tyvärr! Det blev lite för mkt vin för lilla mig. Men en Margarita frozen strawberry var hur go som helst!

Mådde naturligtvis pyton dan efter. Men som tur var blev jag ompysslad av Mr G.

Igår bakade jag pizzabullar. Och var allmän duktig o städade. Medan G gjorde iordningsin älskling, dvs cykeln, inför vintern.

Idag tjejer, idag börjar rond 2. Eller var det 3? Har börjat tappa räkningen.

• MuffinsTönt

Jag har en massa anlys att göra o sen är det börja på en ny rond. I princip samma sak fast med annat procenthalt o större mängd.
    Jag håller ju på o mixar med olika ämnen o se om det ngt bra av det. Förra omgången var det en bra,en halvbra o en dålig. Nu ska jag prova olika procenthalter som ligger mellan bra o halvbra. Hajar ni?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!