• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Linda o Jonny

Jag med !!
    Mina chefer gör inte min vardag lätt för mig !

• Telemarkgrrl

God förmiddag!!

Jag jobbar hemma idag och det gör en sån himla skillnad för humöret. Känner mig riktigt pigg och utvilad trots att det bara blev 45 minuter längre i sängen.

Idag blir det jobb i ett par timmar till, sen ska jag på anställningsintervju. Håll tummarna.

Puss och kram!

• viktualia

Telestubben - ja just det!! det var idag du skulle dit ja!!!Cheerleader 3Cheerleader 3
    Bäst att börja pompoma i tid!!! Men vilken tid är det dags på riktigt?!?!

• Zozo

Morning.. fredag och bara timmar kvar till semestern!!

• viktualia

Zozo - åååå du är verkligen VÄRD semester! Hoppas du kan slappna av ordentligt och bara ha skoj!! *kramar*

• Zozo

Kram till Vickan! Japp,, men största problemet är maken.. som ju anser att semestern âr till för att jobba fram i lugn och ro! Argh.. kan han inte bara släppa det...?? Neeej, och det vet jag ju...

• Oms

en dubbel supersplitt m skruv och trippel kullerbytta kommer här för Tubbies! har skiiiitsnygga beiga trikåer på mig som matachar mina pompoms i grönt! sååå snyggt! *skuttar upp o ned och viftar hysteriskt*

heeeeej Tubbies!!! *hoppar rakt upp i luften i splitt - äslar de här supersköna gympadojorna - woaow!*

kom igen Zoz! lite krafter har du kvar innan semestern - skutta upp på mina axlar så kör vi! *ställer mig i position*

Vickan - fixar du musiken innan du hoppar in i ledet och visar snofsan och co hur man gör..

• Zozo

*trycker ner sig i tunna vita trikaerna och pa med chockrosa gympadräkten ovanpa*

Ok, Omsan, ett sista ryck.. A kniiiiiiiiip! Eller ja...

• Oms

ok nu kör vi *balanserar m Zoz på axlarna*

Var e Vickan nu då?? halllåååå - musik maestro! * börjar vingla lite*

• Zozo

Ah Omsan har du sett mitt tjusiga frottésvettband..?

Ska vi göra en salto? Hiva ivâg mig uppat bara sa gör jag en dubbel med skruv...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!