• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • snofsan
    viktualia skrev 2007-10-18 13:11:37 följande:
    mysigt men i behov av upprustning är nog min kommentar... rätt ful inredning och frågan är om det är skoj att ha vardagsrummet på övervåningen?! plus tusen andra frågor...
    men de såg väldigt ljus ut hihihi vi har nog olkia smak
    men de va ganska möe trä panker överallt va... elle ja de ja såg va typ trä trä så långt ögat kan se..
  • Zozo

Vickan, jag trodde du hade sett detta redan?? urkk pa köket och skitfula soffor (fast de behöver du kanske inte behalla). Sag annars ut att vara ett hus med potential..

Vi hade vardagsrum bade uppe och nere hos mina föräldrar.. och anvânde väl bada lika mycket fast pa olika sätt. Vad finns pa bottenplanet da?

• viktualia

Zozo - näpp husen i Kga ligger ute i evigheter innan det blir visning. På bottenplanet finns två sovrum, ett badrum och köket.

Snofsan - du skriver på ungefär samma dialekt som mina kollegor pratar - är du värmlänning eller gissar jag det bara för att jag är så van att höra dialekten?!!??'

Gul furu är hatobjekt i min värld, elen var inte dragen ordentligt i hela huset, konstiga färger och bröstpanel som var lite väl klämkäckt målad... näeee fint var det inte, men potential jaaa

• Zozo

Urkk för gul fur (eller är det björk?) ja! I synnerhet när det hör till ett sant där klumpigt träbord helst med bânk..

• Zozo

Urkk för gul fur (eller är det björk?) ja! I synnerhet när det hör till ett sant där klumpigt träbord helst med bânk..

• viktualia

Zozo - jag har inte nån expert, men jag hade gissat på furu och det är som sagt verkligen hatobjekt i min värld *blääääää*
    Vårt nuvarande köksbord är i ljus björk och det är nästan vitt, klart snyggare även om just vårt köksbord inte är nån drömpinal utan en prisvärd lösning från IKEA..

• viktualia

Förresten - är det inte dags att skicka Interpol efter Matskedsgumman?!?!?!? Long time no seeeeeeeeee!

• Sister of the Night

Man kan måla om köket Kaklet vid järnspisen är det minsann inget fel på i varje fall *myser*

• viktualia

Sis - det finns mycket som inte är nyttigt för miljön!!!

/Vickan
    som numera bara använder ekoschampo!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!