• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Linda o Jonny

Nästa år när magen har försvunnit lite kan man ju hoppas en sporre till att även gå ner i vikt...

Zozo skrev 2007-10-18 10:04:23 följande:
    Oh, jag har bara en liten vecka.. Sa saaa avundsjuk behöver du inte vara Vinterbröllop? I ar eller nästa vinter? Vi gifte oss pa sensommaren.. och det var vâldigt mysigt det med.
  • MuffinsTönt

Hej tjejer! Kom på att jag har inte ens presenterat mig för nykomlingarna. Kan ta det senare.

Pela
    Du har just räddat min dag!!!

• snofsan
    Telemarkgrrl skrev 2007-10-18 07:50:56 följande:
    Jag fullkomligen ÄLSKAR Amazing Grace på säckpipa!!! Om jag hade haft ett bröllop där det spelades musik hade jag definitivt haft den. Ja, det kanske är lite mer begravningsmusik men I don't care! Den är underbar.
    ja den låten e så himla fiin .-)

men e lite rädd att folk ska rynka på näsan just för att den brukar spelas på begravningar..

linda o jonny: *bugar' vääälkommen välkommen
  • snofsan

Linda o Jonny skrev 2007-10-18 09:54:34 följande:

Jag ska på Ultraljud i dag ! Jätte spännande ! Och jag Planerar samtidigt att gå o kolla på ringar i dag med sambon ! Jättespännande ! Så kanske han fattar att han kan ställa sig på knä.. '
    weeeeee grattis till din mage

hehehe om inte han gör det så kan juh du ställa dej på knä med magen å allt
  • Linda o Jonny

Tack !
    Är det någon som vet vad en brud bukett typ går till ?
    Har bara den ringar och maten kvar.
    På tal om maten varför räknar man med 300- 500 kr per person kommer det att vara så jäv.. dyrt ?
    Då kommer jag inte kunna bjuda helften på bröloppet

• snofsan

Linda o Jonny skrev 2007-10-18 10:19:37 följande:

Tack ! Är det någon som vet vad en brud bukett typ går till ? Har bara den ringar och maten kvar. På tal om maten varför räknar man med 300- 500 kr per person kommer det att vara så jäv.. dyrt ? Då kommer jag inte kunna bjuda helften på bröloppet
    ja visja du kan juh räkna med en tusenlapp för brudbuketten..

å maten et beroe juh på om ni vill ha treättersmiddag.. vi tänkte ha buffe de blir 84:- per person men så måste man juh diska å greja själva.. så ja måste leta på nån som vill diska å städa å servera på mitt bröllop...

nån som vill???

annars frågar jag frodo å dom :-P
  • snofsan
    Zozo skrev 2007-10-18 09:57:22 följande:
    Tva dagar kvar till semester.. waoh!
    vart bär det av då?
  • Linda o Jonny
    snofsan skrev 2007-10-18 10:18:30 följande:
    Linda o Jonny skrev 2007-10-18 09:54:34 följande:
    weeeeee grattis till din mage hehehe om inte han gör det så kan juh du ställa dej på knä med magen å allt
    Ja det kanske inte skulle vara så fel !
    >Jag får väl räkna klartbudgeten i dag !
  • Oms
    Telemarkgrrl skrev 2007-10-18 07:50:56 följande:
    Jag fullkomligen ÄLSKAR Amazing Grace på säckpipa!!! Om jag hade haft ett bröllop där det spelades musik hade jag definitivt haft den. Ja, det kanske är lite mer begravningsmusik men I don't care! Den är underbar.
    Jag håller med - det är min favorit all time! den ska jag ha på min begravning och helst m säckpipor!
  • snofsan
    Oms skrev 2007-10-18 10:39:30 följande:
    Jag håller med - det är min favorit all time! den ska jag ha på min begravning och helst m säckpipor!
    aaa begravning............. ja ska nog inte ha den låten på mitt bröllop...hehehehhe då troro nog folk att vi har dött
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!