• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Anne - stackare!

MrsO - stackare du också!

Själv - hemma i vanlig tid och med gott samvete = ovanligt!

• MuffinsTönt

Hej tjejer! Va? Har jag missat heeela Legolas snacket?!?!?! NEEEJ!! Me like Logolas! Typ därför jag spänderade en förmögenhet på biobiljetterna. Jag bara ääääälskar hans långa o PERFEKTA hår. Kan inte fatta hur dem lyckas få den ligga ner. Inget hår i munnen eller för ansiktet, nej! *avis*

Orlando Bloom är hyfsat söt ut i verkligheten också. Han är mer "snygg skådespelare" än "bra skådespelare". Tyvärr!

Har jag berättat det var en kille som såg ut till 90% som Legolas.

• MrsO

hör till skaran som inte tycker att han är så himla snygg...

• snofsan
    MuffinsTönt skrev 2007-10-17 19:03:56 följande:
    Hej tjejer! Va? Har jag missat heeela Legolas snacket?!?!?! NEEEJ!! Me like Logolas! Typ därför jag spänderade en förmögenhet på biobiljetterna. Jag bara ääääälskar hans långa o PERFEKTA hår. Kan inte fatta hur dem lyckas få den ligga ner. Inget hår i munnen eller för ansiktet, nej! *avis*Orlando Bloom är hyfsat söt ut i verkligheten också. Han är mer "snygg skådespelare" än "bra skådespelare". Tyvärr!Har jag berättat det var en kille som såg ut till 90% som Legolas.
    hahahah jaaa det håret tänk om ens eget hår kunde se så perfekt ut om man var ute på äventyr å krigade å ändå se så perfekt ut inte ens en liten skråma elle smuts under naglarna...

heheh jag skulle se ut som en gollum med punk frisyr..
    ,ohahah

just de jag har varit jätte duktig nu har dansat line dance i kväll tjoff vad det gick dom andra tog ett steg åt vänster ja å min polare tog ett steg åt höger ... men i slutet gick det som bara den hehehhe fick även lära oss några vals steg.. hihihih synd att de inte bara var bröllopsvalsen :-P
  • snofsan

Sister of the Night skrev 2007-10-17 13:40:00 följande:

ZozoNä, inte phenomena i alla fall! *impad av att du orkar googla på det fattiga basmaterialet**jag måtte vara LAT!! *SnofsanInget bestämt ännu. men det finns nog vissa bridezillaanlag här också om jag inte aktar mig.... *s*
    hahaha berätta vad då för anlag
  • snofsan

hmm.. vad sägs som amazing grace när man går ut ifrån kyrkan med riktig säckpipa? kan det vara något elle den låten bara en begravningslåt?

• snofsan

hehe glömde fråga om de e nån som har erfarnhet av korsetter? fick hem min igår.... men kan inte ta på mej den själv.. för avancerat.....

heheh ja kanske ska fråga legolas om han vill hjälpa mej

• MuffinsTönt

snofsan
    Jag har fått dåliga erfarenheter av säckpipa. Men det kanske låter wow! med rätt låt. Fast jag är ganska svårtflörtad, är jag rädd.

• MuffinsTönt

Shit! används det korsett nu för tiden? Ser dem ut så som förr i tiden? Isf behöver du verkligen hjälp. Nån måste ju dra åt bak i ryggen.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!