• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

!! Skulle va " " ju! *bah!*

• Sister of the Night

Han kan ju få va en ORCH......! *fnissar hysteriskt*

• Telemarkgrrl

Kära nån, har ni börjat prata grekiska i tråden?! Legolas var en travhäst för många år sen men det andra förstår jag inget alls av.

• snofsan

Sister of the Night : näää ingen orch.. dom e fula.. å stinker ja vet!!!! han kan juh annars vara aragorn... *mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmums*

• Sister of the Night

Orcherna är bara missförstådda vet du

Tellis - Hm, här skriver Snofsan att maken skulle göra sig bra som Legolas och så droppar du att det rör sig om en häst!! Ja se dagens ungdom.....!

• Sister of the Night

Nä!! Näää, NU har jag det!!! *dansar lyriskt och förväntasnfullt*

Han kan va GOLLUM!!!!!! *myser* Så kan ha väsa "My pressssssssscioussssssssssssssssssss längsmed hela altargången *hihihihihihhihihihihiiiiiii!*

• Sister of the Night

Tellis

Fästmannen (som får en snabb inblick i vansinnet på BT genom en rask förklaring av vad jag garvar åt) låter hälsa att det samtidigt som din påstådda Travare Legolas *hmmmmmmm????!!* fanns en pålle i samma liga vid namn Homosassa.
    Jomen

• Telemarkgrrl

Min PÅSTÅDDA?! Humpf!! Ta du och fråga din kära sambo (som för övrigt verkar ha ett och annat innanför pannbenet) om jag inte har rätt!

• Sister of the Night

*asgarvar* Jojo, det påstår han, han verkar till och med begripa vad du pratar om när Legolas slash travsport kommer på tal, men det jag känner mig smått bekymrad över nu är vad SNOFSAN menar för en typ av Legolas egentligen

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!