• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Pela Pela

Du har så rätt Tellis

Jag fick bara sån ångest när jag läste att Vickan började skolan 84...då slutade nästan jag ju..

• Linda o Jonny

Att växa upp med BSB är väl inget fel ??

• viktualia

Godmorgon allihop!

Oj en smygläsare till - fnissig vink!

Pela - jag har ju fortfarande inte fått äran att träffa damen IRL men jag kan rapportera att Telestubben är ett fräscht exemplar av er årgång... så misströsta inte!

Min dagispop var för övrigt "vi nåtts gånna täjkem" - dagens gissningstävlan får bli att knäcka låt, artist och år

• Linda o Jonny

Hej
    JA jag är ny här o kollar runt på allt...
    Hoppas att det inte gör något.

• viktualia

L&J - det är klart att du får vara här! Detta är BTs mest baklänges pladdertråd. Presentera dig gärna genom att svara på vår presentationsenkät:

ålder
    längd
    skostorlek
    sysselsättning/bransch
    landsände
    status på bröllopsfronten
    vilket djur är du??

• Sister of the Night
    viktualia skrev 2007-10-17 09:17:10 följande:
    Godmorgon allihop!Oj en smygläsare till - fnissig vink!Pela - jag har ju fortfarande inte fått äran att träffa damen IRL men jag kan rapportera att Telestubben är ett fräscht exemplar av er årgång... så misströsta inte!Min dagispop var för övrigt "vi nåtts gånna täjkem" - dagens gissningstävlan får bli att knäcka låt, artist och år
    Men hallå vickan - vaddå gissningstävling`?! Den där va ju uppenbar....!

Låten är givetvis "We're not gonna take it" med Twisted Sister, året är mer osäkert, men jag siktar på 1984!

*Godmorgon!*
  • Sister of the Night

Fast nu började jag ju helt seriöst grubbla på en något senare rockdänga vars framförare jag inte kan placera, trots envetet klurande.
    Låten började ungefär "She stood there right behind me, with long blond hair (kör:) Like an angel without wings..."
    Forstätter ungefär "if you need me just scream out, shooooooouuuuut"
    Och så refrängen: "Oh, ooo-ooooooh, tell me that you want me..."

Någon som knäcker den? Jag vill gärna veta. Den var riktigt bra

• viktualia

Sis - alla rätt! låt, grupp och år var korrekt!

Din utmaning går säkert att knäcka, men mitt snabbförsök funkade inte och nu måste jag återgå till mina enkätskruttar!

• MuffinsTönt

Gomorrn!

Muffins in da haus!

Idag vaknade en halvtimmes försent o inte alls pigg. O sen kom jag på att vi har möte samtidigt som jag ska luncha me mamsen. Hmm.... lunch eller möte...?

• MuffinsTönt
    Telemarkgrrl skrev 2007-10-17 08:03:48 följande:
    Och allvarligt talat, vem hade velat växa upp med Backstreet Boys?!

Pssst *fnyser med näsan i vädret* Jag råkade göra det o är som ni ser, hur smart o söt o "small" som helst. *fnyser lite till*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!