• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Tss.. Telis - nej! Mitt företag hade ocksa upptäckt mig! Jag var portad fran BT hela morgonen jag!

Förersten sa finns det bade bubbelbadkar och dubbelbadkar.; det finns tom dubbelbubbelbadkar! Sa det sa!

• viktualia

Zozo - googlade men hittade inte nån bild på nåt dubbelbadkar - så jag är idel öga om du hittar det!!

Zozo och Telestubben - tur att ni fick stanna hos oss!!!

• Zozo

Ah ett dubbelbadkar är ju ett sant fôr två personer - precis som en dubbelsäng.. erhm; ja fast med vatten i da!

• viktualia

åhå.... men när det inte fanns hos Rinkabyrör så kändes det som att det inte finns.. fniss fniss

• viktualia

fniss fniss

dubbelbadkar var en knasig benämning... det SYNS ju inte... (och japp, för alla oinsatta ickebadrumsrenoverande trådisar kan jag meddela att Rinkaby Rör är kända för otroligt låga priser och alltså är det "standard") vaddå messersmitha tillbaka.. *garvar*

det är så seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt att lägga in enkäter i databas, jag loooooooooooooooooooovar!

• Zozo

Jag har aldrig pastatt att det syns, eller ens att det eg är nagon skillnad fran ett vanligt badkar - bara attd et finns !! *fnisssss* Kan ju bara informera er om att jag och mina 2m fransman aldrig hittat nagot badkar vi bada far plats i pa nagot mysigt sätt...

• viktualia

Fniss fniss.. vilken SANSLÖS diskussion... fniss fniss... vaddå uttråkad på jobbet?!?! ha ha ha

Hur som: Inte helt lätt att få plats med Prinsen 184 cm och Vickan 164 cm i ett vanligt badkar heller....

Husvisning på torsdag och i det huset måste badrummet renoveras...

• Zozo

Hehe.; ja, vad var det vi pratade härom dagen med Sis??... ÄTTIKA var det ju.. hehehe.. inte riktigt kloka nagon av oss.. Nänä! Har ocksa fruktansvärt trakigt!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!