• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Wow Vickan o Omsan.; Neh, jag klarade inte rosa utan det var illgön randig kavaj som gällde med stora axelvaddar, det där kâcka grönglansiga skärpet, tjusiga plastörhängen ch mitt stackars har som inte ville tuperas var fint uppklippt och permanentat!!

• Zozo

Omsan.. Nej, den känner jag inte igen (men sa har jag heller inget ljud pa min jobbdator..). Vad hette den?

• MuffinsTönt

Haha!hemska kläder dem hade på sig. Men snygga moves!

• nennesjuttioåtta
    MuffinsTönt skrev 2007-10-14 21:31:55 följande:
    NenneVa härligt det lät! Dubbelbadkar? Har nog aldrig sett eller hört om det. Är det just vad det kallas för. Suuper stoor badkar?!?
    hahaha jag vart lov att bubbelkolla om jag hade stavat fel...
  • Oms

haha! idag fick jag svar på min förfrågan/överklagan om varför mina inlägg försvann efter jul förra året - idag! snacka om lång handläggningstid! så här skrev dem:

Överklagan NEKAD: 4105Hej Vi har granskat en överklagan kring detta ärende och beslutat följande: Överklagan om slöseri på systenmresurser: 12. Systemresurser och manipuleringVi tolererar inte inlägg vars mening är att slösa på systemresurser eller nyttjande på annat sätt än vad som är allmänt vedertaget. T.ex. är det otillåtet att skriva in repeterande ord, bokstäver eller siffror för utfyllnad.

jaha. jaja. i think we know that part now... det var ju bara det att jag inte fick ngn förklaring utan var tvungen att själv leta vad det kunde ha varit - ja ni minns nog.

iaf - nu vet vi

nu ska jag ut på blocket o tradera - favvositerna när man ska köpa massor till bebis...

• viktualia

Omsan - men trots att överklagan nekades så kom alla tossiga inlägg tillbaka?!?! *knasigt*

Nenne - viktigt att bubbelkolla, det har jag ALLTID sagt *fnissar*

• MuffinsTönt

Nenne
    NU fattar jag att det var en felstavning!!!!HAHAHAHAHA
    Jag som trodde det var ngt supersmart. En dubbelbadkar med samma koncept som en dubbelsäng! *skrattar så jag ramlar av stolen*

Annars har jag (ok, vi) vart jätteduktiga. Vi har TRÄNAT!!!
    Åh, det var jobbigt o så mådde jag illa efteråt.

Sen, gjorde jag ngt mkt osmart. MKT osmart!! Jag gick och vägde mig på hans nya våg! Har gått upp två f*k*ng kilo!!! *deppar så jag ramlar av stolen*

• nennesjuttioåtta
    MuffinsTönt skrev 2007-10-15 22:18:40 följande:
    [citat]
    NenneNU fattar jag att det var en felstavning!!!!HAHAHAHAHAJag som trodde det var ngt supersmart. En dubbelbadkar med samma koncept som en dubbelsäng! *skrattar så jag ramlar av stolen*

haha, men jag stavade ju inte fel! Det gör ju saken ännu roligare. *S*

Eller?? Nu måste jag kolla igen... b-u-b-b-e-l-b-a-d-k-a-r

OMS
    vadå, jag skriver in en massa saker bara för att slösa på systemresurser. Ligger jag risigt till??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!