• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Muffin

Näääe, jag gillar bara Sven-Ingvars

• Sister of the Night

*nickar och ser alldeles galet allvarlig ut*

• MuffinsTönt

Jag visste det var dansband!! Jag chansade jag på Kicki. Och sen slängde till Manson. Nånting däremellan måste det la va.

• Sister of the Night

Hmmm, Kicki och Manson *ser en högst besynnerlig bild av korvätande Kicki i en exotisk korsning med Freakrockaren Manson*
    Ja, slår man ihop det så kanske det BLIR Sven-Ingvars *funderar* Folkligt och lite hurtigt på samma gång sådär, med kusliga undertoner av Falukorv *hmmmmm*

• Zozo

HAHAHAHA.. Jag hoppar in sa här vid lunchtid och börjar med ett stort asflabb! Kicki o Manson.. jajaja!

Hmmm.. nostalgi och NKOTB eller Backstreet Boys... blerk! Har aldrig gillat de där "pojkbanden", inte ens när "det begav sig"... Neh, pa min tid var man övertygad om att George Michel var straight.. jojo!

• viktualia

Zozo - fniss fniss

själv har jag ÅNGEST!!!! kollegan och jag har lyckats med en pinsam tabbe och nu kommer jag skämmas länge... vi missade en grej i vår enkät som vi skickade ut... aaaschhhhhhhhhhhh

• Oms
    Telemarkgrrl skrev 2007-10-14 20:47:41 följande:
    Jag har upptäckt att vi har ett gäng musikkanaler på vår digital-tv-box, bland annat en 80-talskanal. Jag är helt såld! Har suttit hela helgen och lyssnat på Aha, Cindi Lauper, Duran Duran, Frankie goes to Hollywood, Inxs, Peter Cetera osv osv. *aaaah, nostalgiska suckar*
    åh men åååååh! vad jag blir avis! shit vad roligt! nu måste jag kolla vår box, har ju oxå gratis radiokanaler där om jag itne minns fel...
  • Oms
    viktualia skrev 2007-10-15 10:24:40 följande:
    Backstreet Boys och nostalgi i samma mening... hm... det är då jag inser att även jag fått några år på nacken... *skakar fascinerat på huvudet*
    hahah -D håller med - jag var för stor för backstreet boys så jag minns de inte av den anledningen
  • Oms

Self control m Laura Brannigan är ju en klassiker! minns såväl hur jag dansade till den iklädd mina rosa manchesterjeans, min sweatshirt mimmi mousetröja som halkade ned över axel, toperat hår och stora plastörhängeni rosa såklart!

sen kom ju scotch m "hostlåten" och "Tarzan boy" och "Amadeus Amadeus" "Cherie Cherie Lady" "neverending story" "forever young" "Dont u want me baby" "hey you rocksteady crew"

aaaaahhh *suckar o minns* shit vilken disco synthare jag var på den tiden, lyssnade på så mkt depeche, yazoo, alphaville, kraftwerk, ultravox etc

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!