• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Omsan - *asgarvar*

Vid samma tid dansade jag till samma låt iförd cerise volanjkjol, en vit t-shirt med rosetter tryckta i rosa över hela tröjan, mammas silverskärp och håret krusat genom att jag sovit på flätor.... SOM man KÄMPADE!!!

• viktualia

spanade just på wikipedia och Self Control kom tydligen 1984.. hm... det var året när jag började skolan... hm...

• Oms

åååh Vickan - nu har jag fastnat på You tube! måste bara länka denna gamal klassiker - dock inte original videon utan det här visar på hur man EGENTLIGEN dansar breakdance så som VI minns det

• viktualia

japp det är ÄKTA breakdance. SANSLÖSA sparkdräkter har de på sig också... *fnissar*

• Telemarkgrrl

Oms skrev 2007-10-15 13:38:18 följande:

åh men åååååh! vad jag blir avis! shit vad roligt! nu måste jag kolla vår box, har ju oxå gratis radiokanaler där om jag itne minns fel...
    Omsan, har ni Com Hem? I så fall borde ni också ha alla dom där musikkanalerna.
  • viktualia

Telestubben - va?!?! ComHem har vi också... men inte egen digitalbox.. bara "vanlig" kabeltv.. men det kanske inte gills?!?! *noll koll*

• Oms

jamen vi har ju comhem! måste kolla på fjärrkontrollen ngn dag tror jag - e sååå dålig på att använda den utaa jag kan kolla på samma kanal en hel kväll bara för att den var på... *låter som en gammal pensionär hör jag, haha*

ååååh nu har jag snurrat runt totalt på Youtube och fastnat på gamla ulf lundell klassikern - kärleken förde oss samman den har faktiskt jag, tillsammans m en annan tjej, sjungit på ett bröllop för några år sen - den e ju så fin!

• Telemarkgrrl

Vickan, jag har ingen aning tyvärr. Våra musikkanaler finns dock bara på boxen. (Vi har "vanlig" kabeltv också - lång historia.)

• viktualia

Omsan - jag har inte heller nån större koll och på "vår" (läs:makens gamla skrot) TV-fjärris är all text utsliten och man får gissa vilken knapp som är 5:an osv... alltså engagerar jag mig minimalt i projektet "leta nya kanaler"... även om det kanske vore skoj att hitta...

• Oms

haha, jag ska sluta jag lovar men den här gruppen och speciellt den här sången var min absoluta favorit när jag var liten - tyckte de var sååå häftiga!

nån som känner igen den? (dålig kvalité)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!