• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Page

Usch....matar du in i statistikprogrammet?

• viktualia

jopp! hittills idag: 25 inmatade enkäter. snart 53 ytterligare avprickade i löpnummerlistan. nästa steg: lägga in alla 53... gaaaaaaaaasccccccccch!

• Zozo

Vickan: Jag körde vâldigt mycket svarta byxor med strech i, som jag lyckades ha i minst tva storlekar... problemet är bara att de är riktigt sköna vâldigt kort tid!

• Telemarkgrrl

Zozo, jag skulle gärna vara din lilla husdjävul, jag tror jag skulle gilla att springa runt och peta på folk som inte svarar på sina e-mail. Efter första mejlet skulle jag bara peta lite försiktigt i ryggen. Efter andra, lite hårdare och då i veka livet och efter tredje mejlet skulle jag peta HÅRT och på dom känsligaste delar av kroppen.

• Telemarkgrrl

Oh, vad jag älskar uttrycket "i veka livet"! Jag blir så GLAD när jag kan få in det lite naturligt så där i en mening.

• Page

Urrk Vickan, inte så skoj! Jag antar att de flesta arbeten har sina tråkiga sidor!

Men en ny husvisning är skoj!

• viktualia

fniss fniss

veka livet är skojigt uttryck!

själv fascineras jag över enkäters terapeutiska effekt - vad folk SPYR UR SIG GALLA när de äntligen får tillfälle... håhåjaja!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!