• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

håhåjaja... jag sitter fortfarande på jobbet och muppar.. frågan är om jag ens hinner ta bussen som går 18.15... det kanske blir 19.15.... *stackars mig*

• anne på grönkulla

Det är minst 2 timmar mer än schemalagt o egentligen inte ens en lång dag i min värld - o nu ikväll får jag åtminstone stöka runt hemma (stryker, lagar mat, borde dammsuga..., funderar på att pipa ner till fiket på hörnet o köpa latte)

• viktualia

jag började kl 9 så jag ligger efter dig, Anne! Det blev en timme till.. jag drar med bussen som går strax efter 19..

• anne på grönkulla

Visst var det du muffins som frågade om Millenium-serien? Jag har läst o gillade de 2 första himla mycket - just nu har jag den tredje i lurar som ljudbok (har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar ljudbok, men jag tror det...).

• MuffinsTönt

Äntlisch!!! Nu är det klart och ligger i ugnen o myser. Men... eftersom jag har två eller tre olika prover SAMTIDIGT så e jag osäker på om jag har hoppat över nån ugn-steg. Enligt mina dåliga! anteckningar har jag lagt dem i ugnen på FEL temp. * dunkar huvet i väggen*

Anne
    Jag maler en massa prover, mitt ex-jobb. Jag berättar mer imorrn om du vill veta mer.

Nu ska jag släpa mig hem.

• Pela Pela

God morgon tjejer!

Fortfarande ingen röst, fått talförbud av läkare så det är tur man har sin lilla dator så man någonstans får föra fram sin åsikt *ler*

Mina stackars (? )kolleger blir terroriserade av e-post från mig för tillfället.

Jag insåg när jag jag läste erat snack om massa nostalgilåtar att jag nog är gammal...

Ha det gott vänner!

• Telemarkgrrl

Men Pela, du är ju lika ung som jag ju! Och allvarligt talat, vem hade velat växa upp med Backstreet Boys?!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!