• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • nennesjuttioåtta

muffinstönt - BAH!! vikt är ju bara en siffra! Det har inget med att göra hur man ser ut!! Så lugna ner dig du. Du e så pin så!! *nyper muffinstönt i kinden*

• MuffinsTönt

Nenne
    Va söt du är! Tack!

Jo du, det var jag som såg eller fattade fel. Ännu ett muffins-grej.

• nennesjuttioåtta

heheheh, det är ju DU som är söt! Dubbelsöt!

Hmm. undrar om jag ska gå och sova? Varför är det så svårt att gå och lägga sig när man VET hur jäkla skönt det är på morgonen i sängen?!?!?!!?

• viktualia

Godmorgon godmorgon!

Gaaaaaaaaaaaaaa nu är det fara och färde... om inte chefen tänker efter och hittar på nån särdeles bra lösning så sitter snart en av mina kollegor och jag och jobbar dygnet runt... hm.... ska bli spännande att se hur han ska lösa det... förklaring: vi har fått in en ett nytt gigantprojekt....

• MuffinsTönt

Gomorgon allihoppa!
    Jag överlevde gårdagens träning.

Vickan
    Grabben berättade ngt kul igår som fick mig att tänka på dig. Det var en tjej som ringde in till deras kundtjänt o undrade om det finns ett smart sätt att överföra 500 kundersadresser till ett dokument o sen printa ut det. För förra året fick hon göra det manuellt. Gissa om hon blev superglad?!?

Då kom jag på dig som sitter med en superenkäten Hagrid.

• Lady o Lufsen

Jag hostar ur mej ett skrovligt Hej...ligger hemma med lunginflammation och feber

Nu ropar sängen igen...Må så gott alla!

• viktualia

Muffins - fniss fniss.. jag är EXPERT på hur man fixar adressetiketter och liknande.. hihi!

L&L - näeee! Stackars liten!!! Lunginflammation är inte skoj! *kramar om och hoppas du kryar på dig*

• MuffinsTönt

Vickan
    Hehe! Muffins inom visste att du e inte som hon. Gissar på att hon e nybörjare.

Lady
    Blää! Kram o krya på dig.

• Telemarkgrrl

Heeeeeeeeej!

Jag tittade in här en sväng i morse men hann aldrig skriva något. Sen kunde jag inte komma in på BT i FLERA timmar och Vickan sa på MSN att det funkade för henne så då var jag helt övertygad om att mitt företag kommit på att jag lägger tid här och därför spärrat BT för mig och nu satt och planerade hur dom skulle sparka mig.

Men nu har jag kommit in igen - tjohoooooo!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!