• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Telemarkgrrl

På tal om att inte vara kloka - såg en lägenhet på nätet igår som jag hade kunnat döda för (om jag hade känt någon som var värd 4 mille). Utgångspriset var 4,2 miljoner och när jag kollade på budgivningen på nätet senare på kvällen så hade den FÖRSTA budaren lagt ett bud på 5,2 miljoner, innan någon annan hade lagt något bud alltså! Allvarligt talat, är man riktigt frisk då?? Man är iallafall sjukligt rik...

• MuffinsTönt

Näää! Jag såg ingen skillnad jôôôô!!! Jaha, tur att grabben har en dusch som båda får plats. Skulle inte funka med badkar, enligt er slutsats. Wow! Jag kom just på en fördel med dusch!

Tellis
    Den personen var sjuklig ivrig att få lägenheten. Höga med 1 mille. Grattis till dem som säljer det o mäklaren.

• MuffinsTönt

Jag har precis kommit framtill att det är en BUBBELbadkar för 70 343 SWE KR. Bara så ni vet!

• Zozo

äh det MASTE ju bara vara säljaren som budar upp själv!

• MuffinsTönt

Asså, det var min drömbadkar a la bubbel.

• viktualia

fnisss

badkara mig hit och badkara mig dit...

jag vill ha en slav som lägger in enkäter åt mig.

och nån som serverar trevligt mellanmål åt mig.

och en del annat.

inte sitta ensam med pappershögarna Kurt-Arne!!!

• Zozo

Ah da vill jag ha en liten städtomte som dessutom samlar upp alla vilsekomna strumpor och pennkorkar!

Ja och sa skulle jag gârna ha en liten husdjävul som sprang runt och petade med sin eldgaffel pa folk tills de svarar pa mina e-mail...

• viktualia

jag glömde!

jag vill ha en skräddare som snabbt fixar kläder till mig med perfekt passform. Har gått ner lite mer nu och senaste shoppingrundans brallor börjar sitta löst. Jag vet att det är positivt, lyxproblem och så... men liiiiite liiite tröttsamt är det att ha shoppingbehov men NOLL och INGEN tid..

• Page

Är det här du gömmer dig Vickan? Och har önskemål om en slav...

• viktualia

Pageknasis - japp här gömmer jag mig.. eller snarare i enkätberget med avsändare från din omgivning...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!