• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Mötet kanske är viktigare - mamsen kan du väl luncha med när som helst?!?! Och du bor väl hemma och träffar mamsen rätt ofta?! Eller?

Själv har jag nyss erkänt min STORA tabbe för chefen (den om rapporten vars sista mening inte var avslutad). Han lät inte speciellt upprörd utan mer nöjd med hur jag hanterat frågan.

• Telemarkgrrl

Sorry Sis, känner inte alls igen låten.

• MuffinsTönt

Vickan
    Nja, nuförtiden kommer jag hem vid 7-8tiden. Så vi ses bara 2-3 timmar per dag. Ibland när jag e ute sent, har hon redan lag sig. Ang mötet så har jag inte så mkt att redogöra o det mesta som sägs där handlar om dem andra doktorander. Jag ska nog kolla upp med "mötes-kvinnan".

• snofsan

hoooh oooo finns de plats för en liten bridzilla här

• viktualia

Måste bara ha en liten utläggning om Facebook... alltså... det är HUR sanslöst som helst.. tänk att så många ramlar in där och börjar springa omkring, den ena otippade efter den andra. Senaste storsensationen är min lillebror - han brukar, på grund av sitt jobb, inte direkt vara synlig på nätet eller med telefonnummer. Så är det nån av er som undrar hur en bror till Vickan kan se ut, så är det bara att spana på FB efter herrn med samma efternamn som jag...

Tänk att så många plötsligt tar sig tid och intresse att hänga på en community på nätet när anonymiteten (som annars brukar vara ett starkt argument) inte finns = Mysko!!

• Sister of the Night

Ho-ho Snofsan!!

Är det inte alvtrådsbruden, minsann?! *ler*

• Sister of the Night

Tellis

Näää, vad synd!! hade lagt en viss godmodig tilltro till superstubben ju!!

• viktualia

snofsan - vi är dåliga på att vara bridezillas här.. ha ha ha... men du är välkommen ändå!

slänger ut vår presentationsenkät för andra gången idag - smygläsare är vi nämligen nyfikna på!

ålder
    längd
    skostorlek
    sysselsättning/bransch
    landsände
    status på bröllopsfronten
    vilket djur är du??

• Telemarkgrrl

Nu har jag kollat in din bror, Vickan! Han såg lite trött ut.

Sis, förlåååååååååååååt!

• snofsan

Sister of the Night : hahaha ja de e det minsan tror ni man kan få sin blivande att få på sig kläder å bli legolas på bröllopsdag :-O

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!