• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

*funderar pa Sis lat*ja, Vickans lat var ju klockren förutom att jag hade gatt ut dagis för läänge sedan da! Jag sjöng den i korridoren när jag för Xe gangen akte ut fran syslöjden...
    Men vilken kan Sis vara? *grubbel, grubbel* Kan du nynna lite mera? Den säger mig vagt ngt..

• snofsan

Sister of the Night : hahah gollum blir perfekt hehehe då fattra dom att ja e hans men hur blir det med ringarna vi ska förväxla med varandra ... hihi ja kommer juh få att slita ur den hans hand

nää ja menar RIKTIGA legolas inge häst heller elle... hahahahha

• Zozo

Jaja, fragan e ju vem som e riktigast, hästen eller älvan????

• snofsan

Zozo : alv han e en alv älva e en hon

legolas - sagan om ringen så klart e ritkigast :-P

• Oms

Tjena tjejer!

jag tror att jag håller på att förvandlas till Bilbo eller kanske Frodo - för shit vad mina fötter har svällt upp! ser ju inte klokt ut och det stälelr till problem, kan bara ha 1 par skor, inte alla strumpor, inte stå eller gå länge osv osv har fått så grymt on i min opererade hälsen att om jag bar har suttit så lite osm 5 min måste jag strectha foten innan jag kan gå på den... bläh!

annars då - allt bra m alla? sagan om ringen tema idag ser jag *ska läsa bakåt*

• snofsan

Oms : yeah jag arwen min blivande gollum funderar bara på detta med ringen.... hur ja ska få demn hahah

• Oms

*nu läser jag ikapp o kommenterar eftersom*

men ååååh en gammal twisted sister låt! sååå bra var e ju, hahaha

viktualia skrev 2007-10-17 09:17:10 följande:
    Godmorgon allihop!Oj en smygläsare till - fnissig vink!Pela - jag har ju fortfarande inte fått äran att träffa damen IRL men jag kan rapportera att Telestubben är ett fräscht exemplar av er årgång... så misströsta inte!Min dagispop var för övrigt "vi nåtts gånna täjkem" - dagens gissningstävlan får bli att knäcka låt, artist och år
  • Zozo

*Nynnar*

Japp, det var ju det jag sa - legolas = älva

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!