• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

snofsan - oj ett år kvar! gott om tid att grubbla över färgteman och annat viktigt! *fnissar lite och känner hur najs det är att vara gift*

• snofsan

Sister of the Night : ja spciellt när han åker kanna på skölden å skjuter pilar kanske min karl kan åka kanna på en sköld in till kurkan elle ja vet på en vit springare å fyy vad romantiskt vi kan rida till festen på en vit springare hihiihih å rooooomantiskt.. men de blir nog jag som rider å han i bak

• Sister of the Night

Snofsan

Skjuter pilar?!? Värsta Amorgrejen ju

• snofsan

viktualia : aaaa å nu vill ja nog ha ett alvtema med hästarå legolas å vidare vidare.. hihihiihi

• Sister of the Night

Ytterst romantiskt!! Men kanske inte så lämpligt om han lyckas pricka några av gästerna som sitter där finklädda och utrustade med psalmbok i kyrkan.....!!

• snofsan

Sister of the Night : ja suuuuuck åhhh säga till min älskling att han ska träna på att skjuta med pilar.. men håret då hur skaman göra med det han har juh högt hårsättning.. hihii peruk?!

• Sister of the Night

Förresten, alver hit och dit. Satsa på lite fet Sagan om Ringentemafeeling och pifa till maken som GIMLI!!!

• snofsan

Sister of the Night ; asg.. nääää men han kan gärna träffa mormor i tån :P

• snofsan

Sister of the Night : hahahaha gimlin......han e juh jätte kort å min blivande e juh lååång hahahah en lång dvärg

• Sister of the Night

Hahahahahahaha, vad har tanten gjort för ont :-d :-d :-d

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!