• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Jag vill ha en såndär husalf som Dobbi. Pålitlig o kan trolla. Med lite förmåner, jag vill inte va för taskig men samtidigt mår dem dåligt om man e fööör snäll.

Annars funkar en student också. Om jag nu vågar!

• viktualia

prutt och bajs!

tidernas största jobbtabbe är avslöjad. jag hade inte avslutat sista meningen i en rapport som jag redan har tryckt.... PINSAMT!!!

• Telemarkgrrl

Äsch, tänk på dom som råkat skicka ut hemliga kärleksmejl till hela företaget. Eller han som hade försvarshemligheter med sig hem i portföljen och glömde portföljen på tunnelbanan.

• viktualia

Telestubben - tack!! jaaa shit något så pinsamt är det ju verkligen inte!

jag har smällt ihop meningen, printat ut den i lika många ex som kunden fått rapporter så att de ska kunna klistra in rätt text plus jobbar på att fixa en korrekt pdf-fil att leverera...

dagens sensmoral: Tryck inga rapporter utan att nån korrläst texten!

• Telemarkgrrl

Det är en bra sensmoral det! Det spelar ingen roll hur många gånger man läser texten själv, det är så himla lätt att stirra sig blint och missa saker.

• MuffinsTönt

Så sant så, Tellis!

Snart ramlar jag ihop till en stor klump på golvet. Vill hem o sova o gosa. Nope! Här ska det malas för far o fosterland. Ngt sånt! *snark*

• viktualia

Nästa insikt för dagen: folk svarar verkligen PRECIS VAD SOM HELST på enkäter... *skakar fascinerat på huvudet*

• Telemarkgrrl

Oj, vad du mal, Muffins!

Vickan, ja jag kan tänka mig. *skakar på huvudet*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!