• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • snofsan

Zozo : äääää han e en ALV en sexig alv .. mihihihi

• Zozo

Sexig? Näh, lite docksöt, men honom lämnar jag kvar i vaggan (Sa blir det mer över till dig ju)

• Sister of the Night

Tjena Zozo och Omsan!

*vinkar*

• Oms

Sister of the Night skrev 2007-10-17 11:55:45 följande:

Nä!! Näää, NU har jag det!!! *dansar lyriskt och förväntasnfullt*Han kan va GOLLUM!!!!!! *myser* Så kan ha väsa "My pressssssssscioussssssssssssssssssss längsmed hela altargången *hihihihihihhihihihihiiiiiii!*
    hahaha
  • Sister of the Night
    Zozo skrev 2007-10-17 12:26:37 följande:
    *funderar pa Sis lat*ja, Vickans lat var ju klockren förutom att jag hade gatt ut dagis för läänge sedan da! Jag sjöng den i korridoren när jag för Xe gangen akte ut fran syslöjden...Men vilken kan Sis vara? *grubbel, grubbel* Kan du nynna lite mera? Den säger mig vagt ngt..
    Dessvärre är det inte mycket mer jag minns av den. Ja alltså jag hör ju trummor och hela skiten i huvudet så att säga, men det blir ju lite knepigt att försöka förklara

Det är en tyngre hårdrockslåt á la sent 80-tal - jag lyssnade mycket på den 1989 och hade snappat den från radion, så det är mycket möjligt att den listat sig på TRACKS *remember? * eller något sånt.
    Jo men vänta - *erinrar sig* "They say you come from heaven, but that must be wrong... (kör igen) You're an angel, without wiiiiiiings..."

*där försvann texten igen*

Någon aning.....?
  • Oms

en annan känner ju till BÅDA de nämnda legolas i tråden * sträcker stolt på halsen*

Sis - vad är det där för låt - känner ju igen den ju!! har du googlat?

Snofsan - välkommen! en bridezilla har vi inte haft här förut så det kan bli givande

• snofsan

Zozo : hiih tack

du kan få gimlin av mej

• Sister of the Night

Snofsan

Du kommer att få PROBLEM med att plocka ringen från honom, den saken är säker......!

• Sister of the Night

Omsis
    *beklagar obehaget med de gigantiska graviditetsfossingarna!*

Nä, det har jag faktiskt inte. Kändes lite långsökt att googla på de slumpmässigt ihågkomna textremsorna Verkligen irriterande som en vårta under hälen - det är ju garanterat en sån där grupp som man bara "Aaaaaaaaaaaaaaah, DE var det ju!!" när man hör namnet.

Ja inte sant, en äkta Bridezilla blir spännande Själv har jag ju inte riktigt kommit igång ännu

• snofsan

Oms : hihiih gööt tack så mycket ohh du känner den riktiga legolas för klara då för Zozo att han e en ALV

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!