• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Linda o Jonny

Ja, vad ska jag säga kom ju hit i går så nu snokar man ju överallt !
    O jag vill veta allt o har planerat hela dagen i går.. o ja är helt uppe i det !!!!!

• Sister of the Night
    Telemarkgrrl skrev 2007-10-18 08:26:11 följande:
    Sister of the Night skrev 2007-10-18 08:22:52 följande:Fniss, jaaa, där har hon mycket att lära från dig, Sis.
    *Nickar belåtet*
  • Sister of the Night

Linda O Jonny

Åhå, så du är alldeles alldeles pinfärsk på forumet?! *Överräcker en välkomstpralin* Trevlig åktur!

• Sister of the Night
    Telemarkgrrl skrev 2007-10-18 08:25:02 följande:
    Sis, joooooo men gör det! Snoka på bara, Linda o Jonny! Här har vi inget att dölja.
    Törs fanemej inte! Det kommer bara dyka upp nån Viktigpetter från ingenstans och gasta om att jag gör narr av TS och banna mig för min eeeeelaka huuuuuumor!
  • Linda o Jonny

Sister of the Night skrev 2007-10-18 08:49:45 följande:

Linda O JonnyÅhå, så du är alldeles alldeles pinfärsk på forumet?! *Överräcker en välkomstpralin* Trevlig åktur!
    Tackar o stoppar pralinen i munnen o ler !
  • viktualia

L & J - välkommen tillbaka snokis!! Här kan man få många råd om livet, men kanske inte så mycket bröllopstips... fniss fnisss....

Godmorgon allihop!
    Idag har jag som projekt att 1. reda ut en förvirrad och jobbig konflikt med en kollega och jag är HALVVÄGS igenom projektet!!!
    2. Gå ensam på husvisning i eftermiddag *dumma Prinsen som är bortrest över dagen*

• Linda o Jonny

Får man dela med sig något roligt här inne eller ??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!