• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Linda o Jonny

Jag tror faktiskt att jag hellre hade varit hemma o städat än sitta här o glo hela dagarna...

• MuffinsTönt

Asså! Värst va alla går på säckpipor?! Kan nån länka en låt som låter bra på säckpipa. Vore mkt intressant!

Fast jag håller med, Amazing Grace är en wow låt.

• viktualia

Oj kära nån! Här pladdrar alla nytillkomna smygläsare allt vad ni orkar! Luften är fri, men uj vad med inlägg!

Pela - TACK för länken! Dagens fnitter fixat både för mig och ett gäng kollegor som också fick länken!

Själv har jag hittills ägnat dagen åt att lösa knutar och konflikter med omgivningen och förutom att jag kommer jobba som en galning fram till jul - så är det numera ORDNING på det mesta! (Om inte chefen drar in ett projekt till för då kraschar allt)

• Linda o Jonny
    viktualia skrev 2007-10-18 12:26:35 följande:
    Oj kära nån! Här pladdrar alla nytillkomna smygläsare allt vad ni orkar! Luften är fri, men uj vad med inlägg!Pela - TACK för länken! Dagens fnitter fixat både för mig och ett gäng kollegor som också fick länken!Själv har jag hittills ägnat dagen åt att lösa knutar och konflikter med omgivningen och förutom att jag kommer jobba som en galning fram till jul - så är det numera ORDNING på det mesta! (Om inte chefen drar in ett projekt till för då kraschar allt)
    Vad jobbar du med ??
  • viktualia

L&J

Du får gärna svara på trådens presentationsenkät

ålder
    längd
    skostorlek
    sysselsättning/bransch
    landsände
    status på bröllopsfronten
    vilket djur är du??

Svar på din fråga: Jag är samhällsvetenskapli utredare/uppdragsforskare som jobbar med ett antal utredningsuppdrag - som innehåller bl.a. enkätstudier.

• Linda o Jonny

Ne hepp nu går jag hem för dagen syns i mön !!

• snofsan

Sister of the Night skrev 2007-10-18 11:47:14 följande:

Snofsan*lättad!!!*
    hehheeh nu eja tebax igen efter ca en timma igen då

men de blev bara att rota igenom all jäkla reklam.. hehe börjat med maten med

hmm.. kan man ha en disney låt i kyrkan typ någe ifrån lilla sjöjungfrun jag älskar den filmen å skäms inte för att säga det

hahah ja du viktualia här babblar vi på som bara den
  • snofsan
    viktualia skrev 2007-10-18 12:59:01 följande:
    För er som är insatta i vårt husjagade, så är det det här huset jag ska titta på i eftermiddag www.hemnet.se/a.asp
    wow d e va fiiint å mysigt
  • viktualia

mysigt men i behov av upprustning är nog min kommentar... rätt ful inredning och frågan är om det är skoj att ha vardagsrummet på övervåningen?! plus tusen andra frågor...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!