• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Zozo

Den pryda fröken kunde ju annars ha skippat hela idén med en massa broschyrbaserade preventivtips (innehöll säkert ett eller annat oanständigt ord, ju!) och bara petat ned en liten kådis/P-pillerkarta i respektive kuvert...

Omsan

Det där med bebis och gravid har visserligen börjat låta allt sötare med åren, men "biverkningarna" kan man kanske klara sig utan...?

Nu kallar plikterna. Vi ses imorrn skulle jag tro!

• snofsan

Sister of the Night skrev 2007-10-18 15:26:49 följande:

OK Vicks, jag ska vika en ledig stund åt att plugga in lite om den gröna elen *Thänx 4 länx* Snofsan
    gröna elen?
  • snofsan

aaaa nu såg ja hahah orkade ydligen inte läsa hella meningarna när ja skrev där uppe mohaha

• snofsan

en fråga säger ni negerbollar elle säger ni choklad bollar?

• viktualia

Snofsan - eftersom jag tycker att man ska vara politiskt korrekt säger jag chokladbollar, känns hemskt onödigt att använda så laddade ord som "neger".

Anne - *vinkar*

Alla - nu har jag tittat på huset, skum känsla att inte ha maken med sig. Ställer mig mest skeptisk till planlösningen och till behovet av renovering av våtutrymmena.... det mest komiska var en dörröppning som var SANSLÖST LÅG - inte ens jag som är 1,64 kunde gå rak igenom.... *knas*

• anne på grönkulla

Själv är jag så pc att jag aldrig skulle kommit på iden att säga nåt annat än chokladboll - i min värld HETER det det - tveklöst!

• viktualia

Ang chokladbollar - håller helt med Anne, i min värld HETER det chokladbollar, men det beror väl på vilket begrepp som introducerats först i ens värld.

• MuffinsTönt

Ojojoj va ni tjôtar!

Jag säger Chockladbollar medan Mr G säger negerbollar. Så kallades det när/där han växte upp.

Har en lite godis o gottställe i stan där dem har pistagebollar, vit chokladbollar o istället för negerbollar/chokladbollar har dem skrivit "kalla dt va ni vill"bollar. Komisk,tycker jag! Pistagebollarna är guuuudomliga!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!