• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

Fniss fniss.... den här låten har jag, som faktiskt gillade Ally McBeal väldigt mycket, saknat HEMSKT!!!
    Tack youtube!!

• Oms

ååååååhh DÄR *skjuter iväg Zozo i värsta bågen* skitsnyggt!

*snurrar runt och skuttar in bakom Zoz som nu får vara främst*

aj aj aj - har tydligen sträckt mig lite i lilltån - hänger här i skymundan en stund Gooooo Zozo och vickan!

• MuffinsTönt

Tjena!
    Oj kommer in mitt i showen. Slänger på labbrocken och tar pompom inne i förrådet. Dem är auberginelila, matchar min fina linne me bling bling.

*hoppar in bland Zozo o Vickan* Ett o Två o Tre Snurr o hopp o dubbelhopp o trippelsnurr. Kullebytta med split. *Tada*

Goooooo Tellis! Mexican Wave 2

• viktualia

Själv ska jag verkligen gympa idag.... det är dags för core - sån där mag- och rygggympa på lunchen.. min kollega TJATAR på mig att jag ska tränga med henne och jag insåg att jag inte hade något att sätta emot.. så snart ska jag ta kål på min stackars mage.. ha ha ha ha

• MuffinsTönt

Åhhh! va AVIS jag blir nu. Core var ett av mina favorit på den gamla goa tiden. Dvs då jag tränade på dem dyrare ställen. Tror det var Sats som började med det. E inte säker. Åhh! Ngt som Fysiken får ta in, tycker jag! * klottar på ett förslagsbrev*

• snofsan

MuffinsTönt : hur får man dom dära häfitga smilisarna?

• Linda o Jonny

Nu har jag bråkat fördigt med chefen för i dag fan om han ringer igen !!!!!!
    Han förstör min fredag !
    Nu ska jag dra på musik här på kontoret o rocka loss med skurmoppen.
    JAg fåre ju gå hem om 45 minuter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GöTTT
    Så hörs vi inte mer så syns vi på måndag halv 7 är jag här ha det så gött alla glada !
    TREVLIG HELG !!!!!!!!

• viktualia

snofsan - smaljlisarna är en add till Firefox

Försvann ni allihop? Blev utmattade av allt pompomande?!?!
    jag gissar att Stubbis är på intervju nu nån gång under eftermiddagen så jag skuttar in med ett litet HEJA STUBBEN så här mitt i!

Själv ska jag bara jobba en liten stund till innan jag rymmer hem för helgen. och SHIT vad dåligt jag jobbat idag *garvar*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!