• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt
    snofsan skrev 2007-10-18 21:22:34 följande:
    åhh de låter kul hur gör man?ja asså jag tränar gymmet en gång i veckan och jag dansar en gång i veckan men ja måste bara sluta att äta godis å onyttigt
    Det är inte så mkt koordination som arobics eller dans. Det är mkt stamp o viftande. Tänk dig indiandans/afrikanskdans. Ganska lätt att följa och inte så hysterisk andfådd. Och så är man barfota. Vilket är jättebra för mig!

Jag tror inte bantning passar mig. Kan inte hålla mig borta från mat. Får satsa på hårdträning istället.
  • Oms

godmorgon tjejer!

här e jag! såå trött - fattar inte hur jag lyckades komma till jobbet i morse. sovit bara några timmar inatt, vakant ca 10 ggr och inte kunnat soman om på en gång och när man tillslut somanr in skönt ja då ringer klockan... huvudvärken följde m som ett brev på posten.. men men det är FREDAG!

• Linda o Jonny

God morgon Fredag morgon!!!!
    Gu va skönt !!!!
    Jag ska få ett jobb erbjudande på måndag !!!
    Hur ska jag kunna vänta tills på måpndag !!!!!
    Jag är ju så nyfiken...
    Hur mår ni ??

• Linda o Jonny
    snofsan skrev 2007-10-19 08:35:03 följande:
    Hej *suckar tungt*
    Men det är ju Fredag !!
    Skönt!
  • Linda o Jonny

Varför det det ska man ju int va..

• snofsan

nä men blir det

www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2550718.html

visst ja kanske va lite hetsig, men när min kille ger mej en blomma kanske vid allahjärtans dag elle städar nån gång tycker ja att det e romantik för att han gör aldrig någe sånt i vanliga fall å jag tycker inte det e fjortis av honom elle att han inte har någe innanför pannbenet... grr

• viktualia

Godmorgon trådkamrater!

Har nu bearbetat maken efter hustitten igår, han är konstigt nog entusiastisk och jag är skeptisk..... hm.... jajaja.. vi får gå på omvisning och grubbla en gång till ordentligt så att han inser att hans projekt är sanslösa!

Annars är det fredag och jag är knappt vaken. Vill bara hem, bort, ut, nån annanstans... *SNARK*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!