• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

tellis

Sant.

Jag menade givetvis att jag inte var med vid själva filminspelningarna med herr Persson, inget annat.

• Telemarkgrrl

Sister of the Night skrev 2007-10-15 09:42:17 följande:

tellisSant. Jag menade givetvis att jag inte var med vid själva filminspelningarna med herr Persson, inget annat.
    Men ändå, Sis! Så här öppenhjärtig har du inte varit sen du kom hit. Hysterical 3
  • Sister of the Night

*räcker ut tungan lite sött sådär mot den hyperkaxiga Tellis*

*pllllllhhhhhrrrrrrr!!*

• MuffinsTönt

Heeeej Tjejer!!! Idag ska jag ha mitt första träningspass sen... stenåldern,typ.

Snackar ni om gamla låtar. Selfcontrol tillhör en av mina favissar. Annars e dt 90-tal som gäller för mig. Om man nu ska snacka nostalgi. E-type,Prince o Backstreet Boys

• viktualia

Backstreet Boys och nostalgi i samma mening... hm... det är då jag inser att även jag fått några år på nacken... *skakar fascinerat på huvudet*

• MuffinsTönt
    viktualia skrev 2007-10-15 10:24:40 följande:
    Backstreet Boys och nostalgi i samma mening... hm... det är då jag inser att även jag fått några år på nacken... *skakar fascinerat på huvudet*

Du skulle vart med Vickan. Alla tjejerna var som galningar. Utom jag då, förstås! Dem låtarna ger vissa minnen.
  • viktualia

Muffins- på "min" tid var det NKOTB som gällde, dvs New Kids on the Block och jag avskydde den typen av musik redan då *skrattar*

• Telemarkgrrl

Och på min tid var det Take that.

• Sister of the Night

Jag är högst motvilligt åtminstone _någorlunda_ bekant med ungefär vad för slags musik alla nämnda mysgossarna spelar, och vill å det bestämdaste avfärda varje eventuell tanke om mig som gråtande hyperventilerande fjortis-fan
    Hahahahahahaahahahahaaa, tyckte det var superkomiskt redan då *men när Beatles spelade den där kvällen, däremot...... *

• MuffinsTönt

Sister
    Jag trodde du var en hrm... antingen Kicki Danielsson eller Manson fan.Manson

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!