• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Pela Pela

Håller med dig Anne på G...aldrig blir jag medelålders, möjligen dement men inte medelålders

• Pela Pela

Visst är det läbbigt, min ena systerson är född 86 och hans årskull och yngre finns med i mitt arbete: som små glina ska vara hemma hos mamma och pappa!
    ( Systersonens flyttade hemifrån i våras och förstår inte mosters suckar om att han har blivit FÖR stor )

Varning för medelålders kvinna eller????

• MuffinsTönt

anne på grönkulla skrev 2007-10-12 10:06:06 följande:

Det är lite läskigt på jobbet - en mass superbrighta 80-talister knackar på...
    Fniss! Japp, det är vi det. 80-talister iaf!

Morgon tjejer!!! Har ett nytt gammal ord som ska dammas av. Effektivitet. Får se hur effektiv det blir av det hela. Vore kul att vara i fas med något alls.

Så länge ni snackar om medelålders o Lessing,har jag inte så mkt att bidra med.

Ska prova mitt nya verb.
  • MuffinsTönt

Mäh! Vilket knasig uttryck. Tänka och skriva samtidigt är krångligare än krångligt

• Oms

medelålders kvinnor? Det är DÄRFÖR! *känner mig genast ung o pigg igen *

Vickan - synd på mormor men tyvärr är detta en del av livet i dagens samhälle och du kan göra det bästa av det genom att vara den jobbiga släktingen som ser till att mormor mår bra och dessutom besök henne ofta - då skärper sig hemtjänsten för risken för att familjen märker av om de missköter sig är för stor då.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!