• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Zozo

Tack Vickan.. Det tycks vara en san dag när precis ALLT kör ihop sig...! Allts, jag har TVA grupper pa plats i Nice och den första verkar allt funka utmärkt för... peppar, peppar! Det andra verkar allt vara fel för! Suck! Och det är inte ens mitt fel...

• viktualia

Anne - nu har jag läst din blogg! Själv äger jag inte nåt ex av nån Lessingbok - tror jag... för jag har SÄMST koll på vilka böcker som står i min bokhylla... brukar lassa iväg lästa böcker till svärmors secondhand för att inte få översvämning... jag har nämligen bestämt att jag inte vill bo i ett bibliotek - vilket skulle bli fallet om jag hade sparat på all littertur jag släpat hem....

Zozo - stackars stackars! Själv sitter jag i en rätt behaglig sits där bara precis lagom mycket kan göras idag... en hel del hänger på att enkäterna kommer tillbaka (och de postades nyss alltså).

• viktualia

Anne - jag är uppvuxen i ett bibliotek och med morföräldrar som bor i ett etnografiskt museum - nejtack till båda inredningsstilarna!

• viktualia

var lite snabb:

Som tur är, så är maken överens med mig och vi tycker båda att bokhyllesmängderna gärna får vara nån annanstans än klä alla väggar i vardagsrummet. Just nu har vi bara två Billybokhyllor i standardstorlek - men sen har jag väl ungefär lika mycket böcker till hemma hos ma och pa... ehum....

• MuffinsTönt

HEEEJ!!!
    Gissa vad! Jag har fått fram en supersnygg analysdata. Ngt som ser ut o vara rätt. *wohoooo* 2 Thumbs Up

• MrsO

Hej Anne, vad kul att se dig igen!

Tyckte också att det var kul att Lessing fick det. På jobbet sa jag "då blev det nån folk känner igen iår!" ... och flera svarade "vem är Lessing??" Hmmm...

Här VRÄKER regnet ner, jag har just kommit in från en mindre trevlig promenad med hunden... det är såna här dagar man undrar hur man tänkte...?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!