• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Oms

Hahahahahahhaaaaa, eller hur.... *fnissar halvt hysteriskt*

"Yes, I doooooooooooooooooooooooooooooooooohhhh!"

• Sister of the Night

Janice!!!! SÅ var det ju hon hette!!

!Och nu ska Janice sjunga en fin sång....."

• Oms

appropå lite annorlunda bröllop så har jag varit vittne till en "censurerad" historia för några år sedan...

kommer sent till vigseln pga en trafikolycka som stoppade all trafik, smiter in på en bänk längst bak medan alla sitter låångt fram i kyrkan (stor kyrka - lite gäster) förutom ETT par... de sitter nog 2 bänkrader framför mig men på andra sidan gången och de har inte uppptäckt att jag har kommit in...

efter lite kyssande o så försvinner plötsligt tjejen ned utom synhåll men jag vet ändå vad de gör... killen slänger huvudet bakåt och blundar och ser mkt njutande ut... efter en stund när akten (bröllopsakten alltså) börjar gå mot sitt slut kikar tjejen upp igen och säter dig bredvid killen som om inget hade hänt... INGEN utom jag såg detta men alla vet nog nu för jag berättade för några utvalda som jag visste inte skulle klara av att hålla tyst...

det roliga i det här sammanhanget är att de som hade sin egna lilla föreställning är bror till bruden samt hans väninna o tillika kompis flickvän.... då iaf - tror inte att det höll så länge efter det där...

• Sister of the Night

Oms

Nä?

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Onkel Kånkel eller inte, där går fan MIN gräns!! I kyrkan, under otrogna former? Nej fy!

• viktualia

Omsan - nääääääääääää jag är verkligen inte pryd av mig, men jag är INTE avis på dig som sett det....

• Sister of the Night

Det hade ju bara varit sååå rätt att börja harkla och hosta nåt alldeles enormt där bak i bänkraden en sån gång...

• Oms

ja det kändes helt mysko, och det värsta var att det bara var jag som såg det och de var liksom mitt blickfång ävenom jag slapp se själva akten så att säga... jag ville inte att de skulle se mig där bak för då skulle de veta vem som sa ngt och jag orkade inte med det - som tur var så såg de mig aldrig

• Zozo

Det är inte SANT Omsan??!! Blerk... Jag är nog sa icke-troende man kan tänka sig men jag tycker banne mig att man ska ha respekt för de troendes heliga platser!

• viktualia

Näee... det var dagens osmakligaste.. isch!

Själv sitter jag på jobbet och häver i mig en latte. Är hur trött som helst i huvudet, utan att ha nån anledning. BLÄÄÄÄ! Ska dock ta en buss tidigare hem och hinna handla lite mat och lite blomster innan jag sätter mig i telefonsammanträde ikväll. Blomstren är present från svärisarna till mig för att jag klarade körkortet! Tur att man har söta svärisar som uppvaktar! *hihi* jaaa alltså... mina egna päron betalade ju kalaset så jag gnölar verkligen inte.. men som sagt; mysigt att köpa "grattis till körkortet"-blommor!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!