• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

Nämen, paddla hit och dit, varför inte haka på Zozos idé och liksom..... Förvandla sig till en rosa svanprinsessa med en stor kristallkrona (inte lampa alltså) på huvudet... som liksom gliiiiiider in till ljuvlig musik. Och så tittar alla på bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuden.... ja för det är ju liksom HENNES stora dag, och så blir allt bara sådär underbart ROSA. Eller.... Jag vet inte....

• Oms

åååh nu e det ju försent men va kul det hade varit att komma in dragandes på en liten leksaksanka som kvackar i en melodi *tänker på en speciell* KVACK-KVACK kvack-kvack osv... och till det är man helt uppklädd och gravallvarlig ev så vänder man sig mot den lilla ankan o ler och drar lite uppmanande i snöret då man vill att den ska skynda på lite....

jag gillar att driva m folk o fä, hade maken varit med på det hade vi nog gjort ngt men vi var styrda av omgivningen o kyrkan en hel del. fast jag gick ju själv uppför altargångne och vid halva vägen (den svängde där)stod min man o mötte mig och så gick vi tillsammans hand i hand den sista biten - passade mig bra!

• Sister of the Night

Oms - "drar lite uppfodrande och ler"

• Sister of the Night

Om man gifter sig i samband med julafton kan det ju kanske vara på sin plats att bli (för-)förd av Jultomten?

• Telemarkgrrl

Jag får nog erkänna att jag innan jag ens funderade på bröllop och medan jag fortfarande hade en pappa nog skulle ha sagt att jag ville gå in med honom. Jag hade inte varit på så många svenska bröllop men sett många på tv och trodde nog att det var så man gjorde. Och så var jag pappas lilla flicka.

Men nu när man har läst om symboliken och bara det faktum att det *kan* tolkas fel och att den svenska traditionen faktiskt är att brudparet går in tillsammans så skulle jag alla gånger gå in med min blivande man.

Fast nu är jag ju inte kyrklig av mig och skulle aldrig gifta mig i en kyrka och har ingen pappa så det hela är ju ytterst hypotetiskt.

• Sister of the Night

Tellis

Sen är du väl skapligt gift också?

• Telemarkgrrl

Sister of the Night skrev 2007-10-09 12:00:28 följande:

Om man gifter sig i samband med julafton kan det ju kanske vara på sin plats att bli (för-)förd av Jultomten?

Är det dina egna små fantasier du släpper fram här Sis?
  • MuffinsTönt

Sis
    Eller så står prästen utklädd till tomtefar?

• Telemarkgrrl

Sister of the Night skrev 2007-10-09 12:05:16 följande:

TellisSen är du väl skapligt gift också?
    Ja jo, men om jag skulle göra om det!
  • Sister of the Night
    Telemarkgrrl skrev 2007-10-09 12:05:43 följande:
    Sister of the Night skrev 2007-10-09 12:00:28 följande:Är det dina egna små fantasier du släpper fram här Sis?
    Moahahahahahahahahaaaaaa..... Alla har väl hört Onkel Kånkel.... hahahahahahahahaaa!!!
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!