• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Sister of the Night

"Vart kan man gravera kock i Göteborg".... Gravera kock... Nämen hallå, är jag trött eller?!?!

• viktualia

Eller att man tycker att det är rimligt att köpa 12 pappersservetter för 55 kronor - som jag gjorde... *fnissar*

• Zozo

Sis.; Ja, sa fort man föreslar ngt här just nu sa ska man inte kasta ris - för tänk hur manga faglar som skjuts ner pa de asiatiska risfälten... inte ha brudklänning - för tänk pa barnen som svälter i Afrika... inte aka pa bröllopsresa - för tänk pa alla pengar man kunde gett till världsnaturfonden.. Jag menar, visst! Man maste tänka pa alla dessa saker, men det är kanske inte det svar man behöver när man fragar oerhört viktiga fragor om vilket sorts ris som ska kastas etc..

• Sister of the Night

Zozo

Instämmer, självklart är det viktiga saker att ifrågasätta men kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanske inte det svar som avses, nej

*har fortfarande enormt kul åt "kriiiiiiiis" kring... *host host, inte hänga ut nån nu* DETALJER.*

• viktualia

Sis - jag tror du menar "färgtemakrisen" och MAJ GODNÄSS vad trött jag blir på sånt... det är sånt som kan få mig att vilja lämna BT bakom mig.

Istället FÖRSÖKER jag låta bli att läsa andra trådar än de som redan finns bland mina favvisar.. det går faktiskt hyfsat!

• Zozo

Hahaha.. och en som inte är rädd av sig eller??? "Kan man föras in av mamma?"

• Zozo

Jag läste dessutom "Fösas fram av mamma" LOL

• Sister of the Night

Haha, när ni segar er med att skriva så måste jag ju snoka runt i resten av trådarna...

Zozo, såg din lilla häxavatar flaxa in i mammaföringstråden

Det är ju fan att alla måste ha nån annan än partnern att traska fram med (plus dock för att mamsen får vara med för en gångs skull) Jag inväntar ivrigt frågor som rör leksakståg i snöre, barnvagn, rullskridskor och så vidare och så vidare...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!