• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • MuffinsTönt

Tjena tjejer! Hade nånslags deja vu att jag har redan skrivit. Japp! Det stämmer, men jag glömde säga....

GOMORGON LADIES!!!!

Tellis
    På den där fotot, var det ett jätte bred "band där man såg suddigt, sen ovanpå det båtarna. Jag undrar om det bandet är dimman eller balkonräcket?

• Zozo

Hejsan flickor! Det tog mig HUUUR lang tid som helst att läsa ikapp idag!
    Jag har haft en jättemysig helg med systeryster på besök! Alldeles för kort var den, förstas...

Vickan - huset sag jättemysigt ut men de där snedväggarna som Sis hallucinerade om är BARA jobbiga! Svart att möblera och sa slar man huvudet i dem jämt.... suck!! Mitt flickrum hade snedtak och det var inge kul...

• Telemarkgrrl

MuffinsTönt skrev 2007-10-08 10:40:30 följande:

TellisPå den där fotot, var det ett jätte bred "band där man såg suddigt, sen ovanpå det båtarna. Jag undrar om det bandet är dimman eller balkonräcket?
    Muffins, det fluffiga är dimma och sen är det inga båtar som sticker upp ur dimman utan hus.
  • MuffinsTönt

Ohh!!! Hmm... så det var jättetjock dimma och pyttesmå hus. ROFL 7

• Oms

tjena... nu e jag på jobbet... har varit på Migrationsverket m mannen för att ansöka om permanent uppehållstillstånd (först ska man ha temp i 2 år och vara bosatt o jobbat eller pluggat i sverige utan att ha rest ngnstans under den tiden och den tiden har vi uppnått nu, tiden innna dvs från jan 2004 får man inte räkna med då den avbröts osv)

Nu var vi ute i god tid enl alla tid erfarenheter då det är låååång handläggnignstid och då var vi typiskt no ute i FÖR god tid... hade vi väntat till 28 okt hade vi fått det klart direkt o infört i passet men nu måste vi vänta... så vad som händer är att det är beviljat o klart men man kan inte göra det officiellt förrän tidigast 28 oktober... så nu får vi vänta på det datumet innan vi måste inkomma m nytt personbevis som visar på att vi ff är gifta och lever tillsammans...

man blir ju trött ibland, men iofs bra att det går snabbt nu!

jaja, nu ska jag jobba iaf - ses senare....

• viktualia

Omsan - en del myndigheter och organisationer överträffar ju sig själva FULLSTÄNDIGT... ujuj....

28 oktober är för övrigt en SÖNDAG och jag har lite svårt att tro att Migrationsverket tänker jobba stenhårt då....

....kan Vickan som har bröllopsdag den dagen meddela... Gourmetweekend i Dalarna blir det för vår del den helgen!

• Telemarkgrrl

Oms, januari 2004? Menar du januari 2006, det var väl då ni gifte er och då var ni ju utomlands vet jag.

Vickan, vad blir det för ställe i Dalarna?

• MuffinsTönt

Buhuhuh! Det funkar inte sååå bra. Handledaren säger det känns lite Hopplös. HOPPLÖS!!! Ska fundera ut en ny metod. *kryper under bordet o tröstar med lite chocolate*

• viktualia

Telestubben - det blev Dala-Husby - tror att jag skrev nåt om det i resetråden. De har ekomat och då blev jag genast störtnöjd!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!