• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • Lady o Lufsen

Ja, som ni ser så har jag ett väldigt ovanligt efternamn så jag vill slippa bli outad här!
    Det är bara jag, våra två döttrar och en person till som finns med det namnet...

• Sister of the Night

Lady, den såg trevlig ut, så!

Nu drar jag mig tillbaka allihop. Ha en go kväll allihop!

• viktualia

Anne - de där jobbmingelbilderna har jag hittat, men det var en evighet sedan jag tittade/letade rätt på dem.

Lady - jag har också ett ovanligt namn... eller åtminstone en ovanlig stavning så det är klart framgångsrikt att googla på mitt namn... dessutom syns jag i div konstiga nätsammanhang... hm... får väl maila dig så att du kan få snoka du också.. hihi!

• Telemarkgrrl

Sister of the Night skrev 2007-10-07 18:00:02 följande:

Jag fattar inte hur man mejlar! Att det ska vara så krångligt???
    Men lilla gumman! Klicka på Inbox upp i högra hörnet på den sidan, då hamnar du i din inbox (joho! ) och sen klickar du på Skicka meddelande ute i vänstermarginalen. I nästa fönster är det bara att skriva ditt meddelande och fylla i mottagaren (tex Lady och Lufsen).
  • Lady o Lufsen

Ja, Vickan- gör det!
    Jag tillhör också de nyfiknas toppskikt!

• Lady o Lufsen

Nämen Tellis? Är det så enkelt att maila hemligt här? Har jag nu lämnat ut min riktiga mailadress i onödan??

Fast jag litar på er som har den!!!

• Telemarkgrrl

Lady o Lufsen skrev 2007-10-07 19:08:21 följande:

Nämen Tellis? Är det så enkelt att maila hemligt här?
    Fniss, jaaaa så enkelt är det!
  • Lady o Lufsen

...jaha ja...hmmm...har ju aldrig påstått att jag är i fas med tekniken i allmänhet...och inte datorer i synnerhet...men kanske lite väl enkelt? ...det borde man ju kanske ha listat ut...nåja, tack för upplysningen!

• anne på grönkulla

-) själv har jag köpt mitt livs första mp3spelare o då går jag o köper nyaste mastodontipoden - hur mycket vatten har jag tagit mig över huvudet tror ni???

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!