• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en 6:e tråd på samma tema som de tidigare... nr 5 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop, kära järngäng!!

Och för dig som tittar in för första gången, vill jag bara berätta att här pladdrar vi om allt och inget. Vill du vara med kommer du att bli uppmanad att presentera dig noga! För nyfikna är vi dessutom!!....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!
  • viktualia

ordningen känns genast återställd! själv är jag samlat skitsur efter en övningskörningslektion med maken - jooo ni läste rätt! Anledningen till lektionen är att herrskapets garage är GALET smalt och trångt, plus att asfaltsytan utanför inte är speciellt rymlig heller. Alltså har maken (med nerverna på mer än helspänn) och jag (besviken på mig själv i stor omfattning) försökt öva på att köra ut och in ur garaget. det är SJUUUUUUUUUUUUUUUUUKT bökigt och nu skulle jag säga att jag vågar testa ensam... men det är tveksamt om maken vågar låta mig göra det ensam.... *HATA*

• anne på grönkulla

hahaha, själv är jag nu anmäld till körskola, kan man väl säga - men om jag ska våga köra är väl mer osäkert... vi får väl se...

• Telemarkgrrl

Ååååh men åååååh, vad jag är MÄTT! Magen står i fyra hörn och en snibb som min käre morfar brukade säga. Vi har ätit brunch i fyra timmar och jag lovar och svär att jag ska ALDRIG mer äta.

Så Sis, det blev ingen design mässa trots att jag hade fribiljetter och gärna ville gå. Så så kan det gå även om man bor i Stockholm.

• Telemarkgrrl

Ååååh men åååååh, vad jag är MÄTT! Magen står i fyra hörn och en snibb som min käre morfar brukade säga. Vi har ätit brunch i fyra timmar och jag lovar och svär att jag ska ALDRIG mer äta.

Så Sis, det blev ingen designmässa trots att jag hade fribiljetter och gärna ville gå. Så så kan det gå även om man bor i Stockholm.

• viktualia

Uppdatering om Vickans värld: Allt är bara bra. Jag klarade av mitt livs första tjänsteresa med egen hyrbil i fredags - grymt läbbans men det gick bra. Kanske ett nytt hus i sikte, men annars är allt som vanligt!

• viktualia

Anne - coolt att du är anmäld till körskola. Jag hejar på nåt helt enormt!!!

Telestubben - jobbigt att vara stoppmätt *skickar sympatier*

• Telemarkgrrl

Anne, vad roligt att se dig!! Säger som Vickan - en liten lagom hemlig uppdatering please.

• anne på grönkulla

Tja, uppkoppling hemma o anmälan till körskola är väl det mesta som hänt här - annars är allt bra. Ovant än sålänge, såklart, och just nu gör jag budget så excelbladen står ut genom öronen (jag är ju humanist, för f*n!). Inte så gräsligt varmt längre, bara runt 30 grader o havet svalkar nu, det gjorde det inte för bara nån vecka sen. Storhelg om nån vecka o sen blir det mer normalt - o efter det tar jobbet fart på riktigt...

• viktualia

Anne - när ska du premiärköra bil då?!?! är redo att pompoma när och om det behövs!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... den 6:e tråden!